Test vozila na katerega prisegajo košarkarji, upokojenci in mlade družine

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur Foto: Anže Petkovšek Renault Captur
Po prenovi smo preizkusili enega najbolj priljubljenih vozil znamke Renault v Sloveniji.
Oglej si celoten članek

Tako kot je pri Renaultu že običajno, je nekaj mesecev po cliu medgeneracijsko prenovo doživel tudi captur. Ta ga je povsem uskladila z novimi oblikovnimi smernicami francoske znamke.

Renault captur se v drugi generaciji vozi že od leta 2019, torej je bil že skrajni čas, da se je uskladil z novejšimi sorodniki.

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur

Na zunanjosti je nov predvsem sprednji del, ki novega capturja identitetno najbolj oddalji od svojega predhodnika in ga približa novejšim sorodnikom. Med drugimi je to tudi njegova podaljšana različica symbioz. Izrazito zaobljene in precej diskretne oblikovne linije capturja pred prenovo so namreč pod taktirko novega glavnega oblikovalca Gillesa Vidala zamenjale precej bolj izzivalne linije prednjega dela, ki je optično razdeljen na več delov.

Spodaj je velika zračna mreža, na odbijaču je še tanjša reža, na vrhu pa je prav tako precej ozka maska, ki se razširi v prav tako tanka žarometa, ki v vsakem primeru svetita v led tehniki. Vse skupaj pa zaokroži Renaultov novi zaščitni znak, led dnevne luči v obliki polovice Renaultovega romba, ki sicer ponosno izstopa na sredini prednjega dela.

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur

Ostaja praktičen avtomobil

Tako preoblikovani prednji del capturja optično precej poveča in mu omogoči tako markanten nastop, da niti ne opazite, da sta boka, z izjemo prilagoditev zaradi sprememb na sprednjem delu, postala bolj ali manj enaka, prav tako pa tudi zadek, kjer je dejansko drugačna le grafika luči. Pri Renaultu pravijo, da je zadek tako značilno prepoznaven del capturja, da ga niso hoteli spreminjati. Z njimi se gotovo lahko strinjamo.

V notranjosti je captur na prvi pogled bolj ali manj tak, kot je bil pred prenovo. To velja predvsem za njegovo praktičnost. Captur bo namreč všeč predvsem tistim, ki potrebujejo majhen avtomobil za premikanje po mestu, a je tudi dovolj velik, za občasne daljše poti po Sloveniji in okolici. Tudi zato nagovarja zelo širok krog kupcev, od mladih družin do upokojencev, vozijo ga celo košarkarji Cedevite Olimpije, tudi tisti, ki v višino merijo krepko več kot dva metra.

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur

In da je , poleg razgleda naprej in lažjega vstopanja, dobro tudi udobje sedenja na vseh sedežih. Tudi zadaj namreč zagotavlja dovolj udobja za sedenje na daljših vožnjah. Klop je tudi vzdolžno nastavljiva, zato se lahko uporabniki odločijo za več udobja na zadnji klopi ali izkoristek celotnega prtljažnika s solidno osnovno prostornino 326 litrov.

V kabini opazite predvsem spremembe na armaturni plošči. Ta je v osnovnih oblikah sicer ostala skoraj nespremenjena, z izjemo pokončnega osrednjega zaslona in stikal pod njim. A iz kabine so izginila velika stikala za upravljanje klimatske naprave, ki so jih nadomestila majhna stikala pod zaslonom, deloma pa se upravlja tudi na zaslonu.

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur

Zaslon je tudi vstopna točka za Renaultov infozabavni sistem, ki je že prej deloval dobro, s pomočjo Googlove podpore pa je postal še malce bolj intuitiven in predvsem še bolj odziven. Soliden je tudi nabor asistenčnih sistemov, ki jih lahko, če nam ne ustrezajo, izključimo s pomočjo že znanega stikala, ki je vgrajeno na levi strani volanskega obroča.

Mehanika namesto elektronike

Nova – ali stara - je tudi ročica za izbiranje voznih programov. Elegantno ročico v obliki "kobrine glave«, ki je doslej krasila notranjost hibridnega capturja, je namreč nadomestila bolj klasična ročica, ki mehansko upravlja vozne programe. Takšno je pred prenovo imel le hibridni clio (in hibridni dacia jogger). Domnevamo lahko, da so pri odločitvi za takšno, bolj direktno rešitev, saj so odpadla tudi pomožna stikala, glavno vlogo igrali proizvodni stroški. Kakorkoli, zadeva dobro deluje in ne vpliva na funkcionalnost vožnje.

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur

Ročica je morda drugačna, a pod motornim pokrovom deluje" stari znanec", dodobra preskušeni hibridni pogonski sklop E-tech full hybrid 145, ki razpolaga s sistemsko močjo 105 kilovatov oziroma 145 'konjev'. Urejen je tako, da svojo polno moč dejansko izkoristi le v skrajnih primerih, večinoma pa shaja z vsega 36 kilovati moči, ki jih razvija pogonski elektromotor. Ta capturju zagotavlja veliko električne vožnje in ga pravzaprav spreminja v električni avtomobil.

To podpira tudi 1,6-litrski bencinski motor, ki ima podrejeno pogonsko vlogo in večino časa skrbi za proizvodnjo elektrike za napajanje pogonskega elektromotorja. Še to počne le tedaj, ko rekuperacija zavorne energije ni dovolj intenzivna. Pri Renaultu pravijo, da hibridni captur po mestu lahko večino voženj opravi električno, za kar zadostuje baterija s skromno kapaciteto 1,2 kilovatne ure.

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur

Bencinski motor pogonsko vlogo sicer prevzame pri hitrejših pospeških, ko elektromotor ni dovolj močan, in na avtocestah, kjer deluje v gospodarnem območju vrtljajev in pogon preko elektromotorjev ne bi bil bolj ekonomičen.

Hibridni captur seveda, poleg normalnega, razpolaga tudi s športnim načinom, poleg tega pa tudi z okolju prijaznejšim programom ECO, ki se mu, če se vam ravno ne mudi, prav dobro prilega. Če pa je v bateriji dovolj elektrike, pa mu lahko vsilite EV program električne vožnje. A to se zaradi majhne kapacitete baterije zgodi redko in je odločanje bolje prepustiti avtomatiki, ki je na testu poskrbela, da je captur, kljub povsem običajni uporabi, brez posebne prizanesljivosti ali priganjanja, porabil dobrih pet litrov bencina na sto kilometrov.

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur

Lahko sklenemo, da je renault captur tudi po prenovi ostal predvsem praktičen in vsakdanje uporaben avtomobil, ki povprečnemu uporabniku brez težav ponudi tisto, kar od njega pričakuje. Solidno opremljeni testni renault captur techno E-tech full hybrid 145 je z nekaj dodatne opreme stal 33.370 evrov, osnovnega hibrida pa lahko kupite že za 27.590 evrov

Vsak si mora odgovoriti, ali se mu to zdi veliko ali malo, a glede na trenutne razmere na trgu se nam cena zdi čisto solidna.

dezurni@styria-media.si

Foto: Anže Petkovšek Renault Captur

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 8

  • 19:46 18. Junij 2025.

    🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲

  • 07:44 24. April 2025.

    Primerna cena? Ne se šalit. Tole morate označiti kot plačan oglas. Za 27k dobiš marsikaj drugega. Bolj družinskega. Za 33k …

  • 16:05 23. April 2025.

    Bolj gnilega avtomobila v naši družini ni bilo, pa smo zamenjali že 8 novih avtov....

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.