Peugeot po vzoru sestrskega Citroëna povečuje svojo ponudbo z novim enoprostorskim vozilom. Po
modelu 308 v SW-različici in crossoverju 3008 iz Peugeotove kuhinje prihaja še 453 centimetrov dolg
in 164 centimetrov visok model 5008. Vozilo je začinjeno s prepoznavnim francoskim stilom. 5008
kljub izrazitim podobnostim z nedavno predstavljenim 3008 ohranja visoko raven stila. V prid
moderni razlagi gre tudi podatek o odlični aerodinamiki (cw = 0,29), zato ne čudi, da Francozi svoj
model primerjajo s TGV-jem, ponosom francoskih železnic. Pri videzu najprej pomislimo na model
3008, medtem ko je bok navdih doživel pri modelu C4 Picasso.
5008 je v osnovi petsedežnik, po potrebi pa lahko vanj sede tudi sedem potnikov. Pika na i je panoramska streha površine 1,7 kvadratnega metra, ki v kombinaciji z enako velikim vetrobranskim steklom zagotavlja veliko svetlobe in občutek, da sedite v dnevni sobi. Skupaj je kar šest kvadratnih metrov steklenih površin. Vse tri sedeže v drug vrsti je mogoče vzdolžno pomikati, pozitivno je tudi to, da se sedeži enostavno zložijo v dvojno dno, s čimer dolžina nakladalnega prostora naraste na 2,76 metra. Prostornina prtljažnika meri osnovnih 679 litrov in jo je mogoče povečati na 2506 litrov. Predalov in odlagalnih površin je povsod dovolj, pri Peugeotu pa izpostavljajo še multimedijski sistem z dvema sedempalčnima zaslonoma in široko izbiro mogočih nadgradenj.
Motorji so znani iz modela 3008. Gre za dva 1,6 VTi bencinska agregata (atmosferskega z 88 kW/120 KM in turbinskega s 115 kW/156 KM). Iz dizelske ponudbe prihajata 1.6 HDI (80 kW/109 KM) in 2.0 HDI (110 kW/150 KM in 120 kW/163 KM). Glede varnosti lahko izpostavimo napreden sistem 'head-up' zaslona ali 'snow motion' sistema nadzora trakcije kot tudi serijsko opremo, ki vključuje sistem ESP in šest zračnih blazin.