To je novi audi Q7

Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7 Foto: Audi Audi Q7
Na spletu so se pojavile prve uradne fotografije povsem nove generacije audija Q7, največjega športnega terenca s štirimi prepletenimi prstani v maski.
Oglej si celoten članek

Po prvih fotografijah sodeč je oblika konzervativna, največje oblikovne spremembe pa letijo na bolj aerodinamičen nos, ki je manj masiven, kot pri aktualnem modelu. LED žarometi, ki bodo na voljo tudi v matrični tehnologiji, so zelo podobni tistim pri audiju TT.

Foto: Audi Audi Q7 Tudi zadnje luči so oblikovane na novo in so zdaj bolj pravokotne oblike. Večje spremembe so v potovalni kabini, ki je bolj moderna in minimalistična. Oblikovalci so navdih iskali pri športnem modelu TT in mu namenili digitalno instrumentalno ploščo z ogromnim 12,3-palčnim TFT zaslonom. Znotraj je še velik, 7- ali 8,3-palčen samostoječ zaslon, zanimivi so zračniki, ki spominjajo na tiste v novi generaciji passata.

Ko je postavljenih vseh sedem sedežev prostornina prtljažnika meri 295 litrov, v petesedežni konfiguaraciji 890 litrov, ko sta postavljena le prednja sedeža pa kar 2.075 litrov.

Tudi dizelsko-električni priključni hibrid

Pričakovano bodo vse različice opremljene s štirikolesnim pogonom. Pri bencinskih TFSI agregatih so porabo v povprečju zmanjšali za 28 odstotkov, pri dizelskih TDI pa za 23 odstotkov. V motorni paleti izpostavljajo 3,0-litrski TDI z 200 kilovatov moči (272 KM) in 3.0 TFSI z 245 kilovatov moči (333 KM) s pospeškom od 0 do 100 km/h v 6,1 sekunde (TFSI) in 6,3 sekunde (TDI). Dizelski V6 agregat po tovarniških podatkih v povprečju v kombiniranem ciklu porabi 5,7 litra plinskega olja na 100 kilometrov, v zrak pa na kilometer poti izpusti 149 gramov CO2.

Foto: Audi Audi Q7

Najavljen je tudi SQ7 model z biturbo 3,0-litrskim šestvaljnim TDI agregatom. Najavljena je tudi e-tron različica priključnega hibrida, ki kombinira šestvaljni dizelski motor in elektromotor, s čimer bo postal prvi dizelski priključni hibrid skupine Volkswagen.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.