To je novi renault megane RS

Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS Foto: Renault Renault megane RS
Renault megane RS nove generacije je predstavil svojo novo moč in stas, s katerima želi postati najhitrejša kombilimuzina.
Oglej si celoten članek

Renault je končno še uradno razgrnil zaveso pred novim meganom RS, najbolj zmogljivim avtomobilom v svoji floti. Športna kombilimuzina ima v novi (tretji) generaciji ponovno širše koloteke v primerjavi s standardnim meganom ter polno detajlov, ki poudarjajo, čemu je namenjen. Tako kot že clio RS pred njim ga spredaj zaznamuje tudi poseben LED podpis v obliki kariraste zastavice. Aerodinamika je izpiljena za velike hitrosti, podvozje je nižje, nad cesto ga držijo vsaj 18-palčna kolesa, ustavljajo pa zmogljive zavore. 

Več o avtosalonu v Frankfurtu

Velika novost je pod motornim pokrovom, saj RS-a ne poganja več 2,0-litrski motor, temveč so mu prostornino zmanjšali na 1,8 litra. Od neposrednih tekmecev ima manjšega le peugeot GTi. Menjalnik v RS je ročni ali dvosklopčni avtomatski, v obeh primerih s po šestimi prestavami. 

V standardni različici zmore RS 205 kW (280 KM) in 390 Nm navora, za prihodnje leto pa že napovedujejo različico Trophy z 221 kW (300 KM).  

Še ena posebnost napram konkurenci je štirikolesni volan 4control, saj se odvisno od hitrosti in radija zavoja premikata tudi zadnji dve kolesi. Pri Renaultu izpostavljajo še poseben pristop delovanja blažilnikov, ki so povzeti iz motošporta in prispevajo k boljšemu udobju in nadzoru nad avtom. 

Med programi vožnje je tudi program Race, ki prilagodi delovanje posameznih sklopov za vožnjo po pisti.

Foto: Renault Renault megane RS

Ker megane RS ostaja zvest zgolj prednjemu pogonu, za prenos moči skrbi Torsenov diferencial z delno zaporo, a le pri cup različici bolj športnega podvozja. 

Znotraj sta spredaj školjkasta karbonska sedeža, odeta v alkantaro veliko je športnih detajlov, serijski je tudi 8,7-palčni zaslon z R-linkom 2. generacije, na katerem je novost nov RS monitor za spremljanje športne vožnje. Nanj je mogoče povezati tudi kamero. 

Megane RS bo na prodaj od decembra letos, cena še ni znana, a se bo verjetno gibala okoli 30 tisočakov. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.