To je novi "youngtimer"

Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106 Foto: Peugeot Peugeot 106
Peugeot 106 bo v septembru praznoval svojo 30. obletnico in s tem postal youngtimer in tudi zbirateljski avto.
Oglej si celoten članek

Peugeot 106 je bilo prvo vozilo generacije 6. Namen tega novega vozila je bil razširiti ponudbo francoske znamke v razredu malih mestnih vozil, ki je takrat predstavljal malce več kot tretjino registriranih vozil v Evropi in 40 odstotkov vseh registriranih vozil v Franciji. 

Avto Clio bo prihodnje leto oproščen 80-odstotkov letne dajatve

Prodaja vozila peugeot 106 je stekla 12. septembra 1991, ko so ga medijem predstavili kot "simpatičen klopčič, ovit v nasmehe in obdan s šarmom, ki ga je moč do potankosti občutiti na njegovih 3,56 metra presenečenj in začudenja. Vozilo s prednjim pogonom in prečno nameščenim motorjem, ki je plod strokovno podkovanega znanja znamke Peugeot in izhaja iz njegove tradicije, je zasnovano za vsestransko uporabnost, za vožnjo po mestu z velikim poudarkom na dizajnu.

Foto: Peugeot Peugeot 106

Specializirane različice

Sprva so proizvajali trivratno izvedenko, od leta 1992 dalje pa tudi petvratno in do konca trženja v letu 2003 prodali skoraj 2.800.000 primerkov. Proizvodnja je povečinoma potekala v Mulhouseu, vendar sta proizvodna obrata Sochaux in Aulnay-sous-bois ob močnem povečanju povpraševanja kupcev vedno priskočila na pomoč. gre za vozilo s prednjim pogonom, ki je bilo na voljo s 4-valjnimi bencinskimi motorji tipa TU: od 954 do 1587 cm3 in od 1360 do 1558 cm3 v dizelski izvedenki.

Foto: Peugeot Peugeot 106

Avto Pozabljeni pionir kompaktnega razreda: renault dauphine

106 sodi med tista vozila znamke Peugeot, ki so imela v ponudbi največ specialnih serij, približno dvajset v skupno dvanajst letih trženja. Najbolj legendarne so bile izjemno lepi izvedenki "Roland Garros" in "Zenith", ki sta se pojavili leta 1993, slavna izvedenka 106 Kid s sedeži iz jeansa v letu 1994, zelo zabavna specialna serija 106 Cartoon, ki jo je predstavil Droopy od leta 1996 do 1999, elegantna serija "Inès de la Fressange" leta 1997 ali Enfant Terrible, ki so jo tržili v letu 2000.

Foto: Peugeot Peugeot 106

Po meri reli voznikov

 Vozilo je bilo na voljo tudi v športnih izvedenkah, in sicer 106 Rallye leta 1993, 106 XSI s 95 konjskimi močmi leta 1992 in 105 konjskimi močmi leta 1995 ter 106 S16 s 120 konjskimi močmi leta 1996, ki je bilo hkrati tudi zadnje leto njene prodaje. Za seboj ima tudi uspešno športno kariero na dogodkih Peugeot Sport in relijih Skupine N. Leta 1997 je bila predstavljena izvedenka 106 Maxi, ki je nastala po navdihu vozila 306 Maxi. Razvil jo je Lionel Montagne, ki je bil od leta 1998 tudi njen voznik, leta 2000 pa je za njen volan poprijel Cédric Robert, ki je osvojil 5. mesto na francoskem prvenstvu v reliju.

Foto: Peugeot Peugeot 106

Avto Našel se je najstarejši lev pri nas

Nenazadnje je peugeot 106 zaslovel tudi z legendarnimi reklamnimi kampanjami, ki so bile zasnovane večinoma na humoren način, s slavnim sloganom: «Gospod bo naredil skoraj vse, da si bo lahko izposodil ženin avto.»

Razstave v čast peugeota 106

Muzej Musée de L’Aventure PEUGEOT v Sochauxju bo modelu posvetil posebno razstavo, ki bo na ogled do konca leta 2021. Ob tej obletnici bo na ogled postavljenih osem izvedenk:  106 Rallye (italijanska izvedenka) iz leta 1994, 106 XSI iz leta 1992, 106 Signature iz leta 1995, 106 S16 iz leta 1997, 106 Enfant Terrible iz leta 2002, 106 Electric iz leta 1996, 106 Maxi iz leta 1997 in prototip 106 Cabriolet iz leta 1992.

Foto: Peugeot Peugeot 106

Stari kot Slovenija Ne boste verjeli, kateri avti so letos že postali starodobniki

Poleg tega bodo v muzeju v nedeljo, 11. septembra 2021, pripravili veliko srečanje vozil PEUGEOT 106, v sodelovanju s kluboma Club 106 Team Rallye in Club 106 s16.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.