Električni avto za deset tisočakov, toliko so jih avgusta prodali pri nas

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Sekcija za osebna motorna vozila je na podlagi podatkov podjetja Ardi d.o.o. sporočila podatke o prvih registracijah novih vozil v Sloveniji v mesecu avgustu. Zanimiv je podatke o prodaji najcenejšega vozila ta hip pri nas.
Oglej si celoten članek

V Sloveniji je bilo v mesecu avgustu pri nas prvič registriranih 4272 novih osebnih vozil, kar je dobrih 16 odstotkov več kot v enakem mesecu pred letom dni. Od tega je bilo prvič registriranih 451 povsem električnih vozil. Prodaja novih električnih vozil je v avgustu presegla 10 odstotkov celotne prodaje novih vozil. Na letni ravni je bilo od januarja do avgusta pri nas registriranih 39.515 osebnih vozil, kar je 8,13 odstotka več kot v enakem obdobju leta 2024.

Letos je slovenske registrske tablice prejelo 3682 povsem električnih vozil, kar je 93,58 odstotka več kot lani v enakem obdobju. Skoraj vsako deseto prodano novo vozilo pri nas letos je torej 100-odstotno električno. Večjo priljubljenost povsem električnih vozil gre pripisat radodarnim spodbudam, pa tudi večji ponudbi manjših in cenejših vozil.

Foto: Saša Despot Renault 5 E-Tech

Med vsemi modeli vozil v Sloveniji je bil v avgustu najbolj zaželen renault clio (180 registracij), med električnimi modeli pa je največ prvih registracij beležil Renault z modelom renault 5 z 39 prodanimi vozili. Sledi tesla model Y s 30 enotami, na tretje mesto pa se je zavihtel model kitajske znamke Leapmotor, mestni malček T03, ki po ceniku stane 18.990 evrov, v primeru nakupa s financiranjem in ob subvenciji 7.200 evrov, pa je s ceno 10.290 evrov daleč najcenejši avto ta hip pri nas. V avgustu je bilo pri nas prodanih 29 enot modela leapmotor T03.

Zaloge narekujejo prodajo najcenejšega avtomobila

Peter Horvat, vodja znamke Leapmotor, je za Žurnal24 po prvih objavljenih podatkih prodaje vozil znamke v Sloveniji povedal: "Prodajne količine v mesecu avgustu so bile v veliki meri odvisne od razpoložljivosti zaloge vozil. Z veseljem pa sporočamo, da smo za september že zagotovili dodatne, povečane količine vozil, ki bodo zadostile trenutnemu povpraševanju po vozilih znamke Leapmotor. Kot smo predvidevali, se prodaja znotraj znamke razporeja približno v razmerju 80 % za model T03 ter 20 % za model C10 (obe različici: BEV in REEV)."

Foto: Saša Despot predstavitev električne avtomobilske znamke Leapmotor

Horvat poudarja, da po prvih dveh mesecih prodaje opažajo tudi jasno strukturo kupcev: 90 % so to fizične osebe in 10 % pravne osebe. Glede dobavnih rokov za model T03 je povedal: "S trenutno zagotovljenimi dodatnimi količinami čakalne dobe praktično ni. V določenih primerih se lahko zgodi, da bo kupec na vozilo čakal do 10 dni, kar je posledica logističnih časov transporta do Slovenije oziroma do posameznega koncesionarja – to velja predvsem za vozila, ki še niso uskladiščena v centralnem skladišču. V vsakem trenutku pa si prizadevamo zagotavljati zadostno količino razpoložljivih vozil, s katerimi lahko učinkovito pokrivamo povpraševanje na trgu."

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.