Srbski časnik Danas piše, da bodo Italijani glede na sporazum v Zastavini tovarni z novimi
proizvodnimi kapacitetami proizvajali dva modela. Eden v razredu A in drugi v segmentu B.
Neimenovan vir blizu Fiatovega vodstva je za Danas dejal, da so se pri Fiatu za Zastavo odločili
tudi zaradi večletnih izkušenj srbske tovarne pri izdelavi majhnih avtomobilov.
Fiat v Zastavo vstopa skupaj z Ivecom, po vložku okoli milijarde evrov v nove proizvodne
kapacitete, pa namerava s številnimi domačimi sodelavci ustvariti letno naklado okoli 300.000
avtomobilov.
Z objavo informacije je povezana tudi slika topolina, ki ga bodo v pogonih tovarne v
Kragujevcu začeli proizvajati leta 2010. Gre za nov vstopni model Fiata dolžine manjše od treh
metrov, ki ga bo poganjal dvocilindrični bencinski motor v dveh različicah, atmosferski z 48 kW/65
KM in turbinski z 66 kW/90 KM.
Zategovanje pasu bo šlo daleč, tako pri izboru materialov, kot v spremembi sistema, ki bo
zagotovil nižje stroške lastništva. Eden od takih je sistem multiair spremenljivega upravljanja z
ventili, ki bo zmanjšal porabo goriva in emisije škodljivih plinov.
Fiat topolino v prodajne salone prihaja nekaj več kot čez leto dni. Po citroënovem 2CV bo to
prvi model z dvocilindrskim motorjem na evropskem tržišču. Stal naj bi okoli 6.500 evrov.
Topolino iz Kragujevca
S podpisom sporazuma o skupnem vlaganju Fiata in Srbije v Zastavo, ki je dogovorjeno za 29. 9., bo Fiat prevzel tovarno in prav iz nje poslal na trg svojevrstnega naslednika legendarnega topolina.