Toyota pripravlja presenečenje: prihaja velikan max

Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa
Toyota se je v statistiki prodaje novih osebnih vozil zavihtela na 4. mesto v Sloveniji po številu novih registracij vozil. Rast zdaj načrtuje tudi s svojim gospodarskim programom, kjer bodo med drugim razkrili veliki dostavnik proace max.
Oglej si celoten članek

Toyotin program gospodarskih vozil se imenuje Toyota Professional. Gre za modele iz skupine lahkih gospodarskih vozil, od mini dostavnika ayga X, uporabnega za prevoz robe in materiala v stroge mestne centre. do robustnega poltovornjaka hiluxa in različno velikih dostavnika proace. Kmalu pa bodo na trg ponudili še večjega dostavnika.

Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa

Kot je povedal direktor Toyote Slovenija Gregor Mauko bi radi s široko modelno paleto lahkih gospodarskih vozil, še bolj pa z večjim dostavnikom, prihaja model proace max, ki bo velikosti renault masterja, z okoli 500 vozil v letu 2023 do leta 2026 skočili na prodajo 1.000 vozil. Skoraj tretjino prodaje naj bi predstavlja prav novi veliki dostavnik, ki bo prav tako večina modelov pod njim plod sodelovanja z drugimi koncerni. Samozavest krepijo na račun svojih dodatnih podpornih storitev, kot je lastna banka, ki omogoča številne možnosti financiranja in zavarovanja, ki jih je mogoče prilagoditi potrebam, željam in ne nazadnje tudi finančnim zmožnostim različnih uporabnikov. Pri gospodarskih vozilih je prednost možnost poračuna DDV. Tudi gospodarska vozila so deležna prednosti programa Toyota Relax. Vsako vozilo ima 3-letno garancijo proizvajalca, ki ji sledi dodatna 12-mesečna (oz. 15.000 kilometrov), ki jo je mogoče pridobiti z opravljenim rednim servisom pri enem izmed pooblaščenih partnerjev. Tovrstno podaljševanje jamstva je mogoče do 10. leta starosti vozila oziroma do 185.000 prevoženih kilometrov.

Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa

Od mini do maxi dostavnika

Matjaž Mežek, ki je odgovoren za Toyotin gospodarski program, nam je predstavil celotno modelno paleto. Najmanjši med vsemi je aygo X, ki je namenjen prevozu tam, kjer se potrebuje majhno in okretno vozilo. Na primer za dostavo pošte ali materiala. Pri Toyota Slovenija so v ta namen predelavo zaupali slovenskemu partnerju, ki je odstranil zadnjo klop ayga X in v tovorni prostor namestil pod, predelno mrežo za prednjima sedežema, možno je zatemniti zadnje steklo in bočni stekli zadaj. Podobno kot za ayga velja tudi za yarisa, ki ponuja še več prostora v tovornem delu.

Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa

Za tiste, ki iščejo pravi dostavnik in več prostora, se ponudba začne z modelom proace city, ki je na voljo kot tovorno vozilo (van) in osebno vozilo (verso), pa tudi kot poltovorna različica crew cab. Na izbiro so kratka in daljša medosna razdalja, več nivojev opreme in različne kombinacije kabine. Izvedenka crew cab je na voljo le z daljšo medosno razdaljo, posebnost pa je posebna zložljiva modularna sedežna klop v drugi vrsti. Mrežo za prednjima sedežema lahko enostavno pomaknemo nazaj, tako, da dobimo prostor še za dodatne tri sedeže. Hkrati jo je mogoče postaviti tako, da v kombinaciji s poklopnim prednjim sedežem omogoča prevoz več kot tri metre dolgih predmetov. Potniška izvedenka ponuja pet ali sedemsedežno konfiguracijo, na voljo je tudi kot predelava v N1. 

Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa

Še večji model je kombi proace, ki je na voljo v dveh dolžinah kot furgon s tremi sedeži in furgon z dvojno kabino in šestimi sedeži. Toyota pa ponuja tudi potniško verso izvedenko, ki prav tako ponuja možnost izbire dve dolžini in konfiguracijo s šestimi, sedmimi, osmimi ali devetimi sedeži. Prav tako je možna predelava v N1.

Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa

Hilux, robustni poltovornjak, je na voljo s tremi različnimi konfiguracijami kabine, z enojno z dvema sedežema, podaljšano (2+1 pomožna sedeža) in dvojno kabino (pet sedežev). Na slovenskem trgu je mogoča tudi izvedenka s šasijo (brez kesona) z enojno ali dvojno kabino. Ta izvedenka omogoča še dodatno nosilnost tovornega prostora, kar je pomembno za številna podjetja, ki iščejo maksimalno možno uporabnost. Težko pričakovana Toyotina novost pa je proace MAX, gre za velikega dostavnika, ki na trg prihaja ob koncu leta 2024.

Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa

V električnih dostavnikih Toyota v Sloveniji vidi velik potencial

Pri Toyotin ponujajo tudi električne dostavnike, kjer po besedah Mauka vidijo še večji potencial kot pri osebnih vozilih, predvsem zaradi enostavnejšega polnjenja baterija in omejenih razdalj v Sloveniji, kjer iz Ljubljane do Kopra in nazaj ni treba prevoziti bistveno več kot 200 kilometrov, vozila pa se lahko polnijo na službenih parkiriščih.

Foto: Saša Despot predstavitev Toyotinega gospodarskega programa

Rezultat tega pristopa in razmišljanja so električne različice proace electric, proace verso electric, proace city electric in proace city verso electric. Opremljene so z različnimi baterijami, s katerimi ponujajo brezemisijske rešitve, ki ustrezajo različnim potrebam uporabnikov.

dezurni@styria-media.si
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.