Toyotin poltovornjak pognali tja, kamor plezajo slovenski vojaški oklepniki

Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux Foto: MatijaJanežič toyota hilux
Toyota je v Slovenijo pripeljala že drugič prenovljeni poltovornjak hilux osme generacije. Preizkusili smo ga kar na vojaškem poligonu.
Oglej si celoten članek

Kot so poudarili na predstavitvi, do osvežitve ni toliko prišlo zato, ker bi hilux v osmi generaciji že postal zastarel, ampak zato, da bi z njim naslovil nove kupce.

Galerija S hiluxi nad vulkan

Foto: MatijaJanežič toyota hilux

Prenove sta namreč bili deležni predvsem različici s podaljšano in dvojno kabino, različica z enojno kabino, za katero se največkrat odločajo tisti, ki ta avtomobil potrebujejo za delo, pa je bolj ali manj ostala enaka. S prenovo hiluxa je Toyota torej nagovorila predvsem ljubiteljske pustolovce, ki takšen avtomobil potrebujejo za prevažanje obilice opreme za preživljanje prostega časa.

Direktor Toyote Slovenija Primož Tiringar je povedal, da so doslej v Sloveniji prodali 919 hiluxov, s čimer so dosegli 2,14 odstotka celotne Toyotine prodaje pri nas. V zadnjem desetletju sicer hilux v Sloveniji dosega 13,7 odstotka prodaje poltovornjakov. Računajo, da bo letos na slovenske ceste zapeljalo 94 novih hiluxov, 40 odstotkov pa naj bi bilo opremljeno z novim paketom invincible. Tiringar je dodal, da bi jih lahko prodali še več, vendar so omejeni z dobavo. Osnovna različica hiluxa bo sicer stala manj kot 30 tisočakov, vendar pri slovenskem uvozniku ne računajo nanjo, ampak na bolje opremljene različice s podaljšano in dvojno kabino.  Paket invincible bo sicer na voljo za najmanj 44.200 evrov.

Ključne prioritete pri prenovi hiluxa za leto 2021 so zato bile več moči, ki izhaja iz dodatnega zmogljivejšega motorja, privlačnejša bolj avanturistična oblika z možnostjo edinstvenega paketa opreme ter izboljšana kombinacija terenskih in cestnih zmogljivosti.

Foto: MatijaJanežič toyota hilux

Bolj avanturistična oblika

Oblikovne spremembe zunanjosti se izražajo predvsem v poudarjeni maski in odbijaču v tridimenzionalnem slogu, preoblikovanih žarometih, ki lahko popolnoma svetijo v led tehniki, novih meglenkah in novih 18-palčnih kolesnih platiščih. V notranjosti je sprememb manj, saj sta v bistvu drugačna le instrumentni sklop in osrednji zaslon, na voljo pa je tudi vrhunski 800-vatni audio sistem JBL, ki je prvo takšne vrste v poltovornjaku nasploh.

Mad Max Preizkusili smo razvpiti športni poltovornjak

Novo ciljno skupino je Toyota nagovorila tudi z dodatnim 2,8-litrskim turbodizelskim motorjem, ki bo na voljo poleg dosedanjega 2,4-litrskega. Razvija moč 150 kilovatov (oziroma 204 'konje') in navor 500 njutonmetrov  in poskrbi, da hilux 100 kilometrov na uro doseže v 10,1 sekunde, kar je 2,7 sekunde hitreje od 2.4-litrskega, in ob tem porabi le za kanček več goriva. Pomemben je tudi podatek, da sta največja moč in navor na volj v precej širokem območju vrtljajev, kar se odraža tako v ugodnem pospeševanju kot tudi v sposobnosti vleke prikolice.

Foto: MatijaJanežič toyota hilux

Pri Toyoti so nam na terenu Parka vojaške zgodovine v Pivki pripravili tudi krajšo terensko vožnjo, ki je dokazala, da je hilux še vedno zelo zmogljiv terenski avtomobil, ki razpolaga z vsemi mehanskimi pripomočki za zahtevno vožnjo, kakor tudi elektronskimi pomagali, ki pomagajo tudi manj veščemu vozniku. Pozitivna pridobitev je predvsem novi motor, ki pomaga predvsem z visokim navorom. Svoje doda tudi paket opreme invincible, ki hiluxa iz delavca spremeni v vizualno zelo privlačen prostočasni avtomobil.

Kakšen epilog! Na podlagi takšnega opisa iskala izgubljeni avto

Čeprav zadaj ostajajo listne vzmeti, ki se jih zaradi gospodarskih različic niso hoteli odpovedati, so pri Toyoti izboljšali tudi vzmetenje, ki zagotavlja bolj gladko vožnjo pri večjih hitrostih in izboljša blaženje neravnin. Prilagodljivi volan je do hitrosti 80 kilometrov na uro močneje servo okrepljen, da olajša manevre pri nizkih hitrostih in na terenu, nad 80 kilometri na uro pa otrdi za bolj natančen občutek na asfaltu. Pri 2,8-litrskem motorju so tudi vrtljaje v prostem teku znižali na 680, prilagojen je tudi odziv pedala za plin, prav tako pa tudi elektronski pripomočki.

Foto: MatijaJanežič toyota hilux

Hilux invincible

Na predstavitvi na vojaškem poligonu v Pivki so izpostavili tudi novi paket opreme invincible, ki ga bodo najverjetneje kupovali vozniki s pustolovskim duhom. Ta se v notranjosti izraža v drugačni grafiki merilnikov, detajlih v klavirskem lošču in posebni izvedbi armaturne plošče, prav tako pa tudi v modri ambientalni osvetlitvi. Poseben je tudi vžigni ključ s črtastim ozadjem in podobico hiluxa.

U, kakšna brzina Toyota ima najhitrejšega suva na svetu

Paket invincible je veliko bolj opazen zunaj, kjer izstopajo prednja maska, odbijal in obloge karoserije v črni barvi, prav tako pa tudi zaščitna plošča pod motorjem in črna 18-palčna lita platišča. Tako kot v notranjosti je tudi veliko črnih podrobnosti, črno podlago pa imajo tudi žarometi.

Foto: MatijaJanežič toyota hilux

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.