Trije koraki, ki bodo spremenili nemško avtomobilsko industrijo

Foto: epa
Foto: epa
Med kanclerko Merkel, resorno pristojnimi zveznimi ministri, avtomobilskimi proizvajalci, največjimi avtomobilskimi dobavitelji ter predstavnik sindikatov so na virtualnem avtomobilskem vrhu sprejeli pomemben dogovor, ki bo spremenil nemško avtomobilsko industrijo.
Oglej si celoten članek

Nemška avtomobilska industrija je, tako kot vsi avtomobilski proizvajalci, pred pomembnimi spremembami - prehodom v e-mobilnost. Avtomobilska industrija v Nemčiji zaposluje kar milijon oseb, pomemben dogovor, vreden tri milijarde evrov, pa temelji na treh stebrih, ki bodo zagotovili strukturne spremembe in prehod v e-mobilnost.

Poročilo o sloveniji Slovenija do e-mobilnosti kot kura brez glave

Prvi steber predstavlja spodbudo pri prodaji električnih in hibridnih avtomobilov. Nemčija za spodbude namenja eno milijardo evrov. Le-te se bodo podaljšale do leta 2025. Potrošnik v Nemčiji bo lahko računal na premijo 9000 evrov pri nakupu novega električnega oziroma hibridnega avtomobila vse do leta 2025, ni pa še odločeno, ali naj bi se premija letno do leta 2025 degresivno zmanjševala.
V drugem stebru so premije za odslužena tovorna vozila (znesek pomoči ena milijarda evrov), bodo omogočile zamenjavo starih tovornih vozil v Nemčiji z novimi tovornimi vozili na električni oziroma vodikov pogon. Za zdaj naj bi se s premijami subvencioniralo tudi najnovejše dizelske motorje evro norme 6.

Foto: epa Angela Merkel na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

Anketa Vsak 12 Slovenec namerava kupiti električno vozilo

Tretji steber temelji na skladu za prihodnost avtomobilske industrije (znesek pomoči ena milijarda evrov). S skladom na bi se podprlo srednje in dolgoročne projekte vezane na strategije posameznih ''avtomobilskih lokacij'' v Nemčiji, s čimer bi se pomagalo na regionalni ravni podpreti avtomobilske dobavitelje pri njihovi strukturni spremembi.

Avto E-mobilnost: Evropa v srednjem veku, Slovenija pa v kameni dobi

"Želim si, da bi na stotine tisoč zaposlenih v avtomobilski industriji čez 10 ali 15 let še vedno imelo dobro službo," pravi nemški gospodarski minister Peter Altmaier.

Foto: Polestar Polestar 2 električni avto

Test E-avtov Največji test električnih avtov v Sloveniji doslej

Oktobra je delež čistih električnih avtomobilov pri registraciji novih avtomobilov  v Nemčiji dosegel 8,4 odstotka, saj se je rekordno število kupcev avtomobilov odločilo za alternativne pogonske sisteme.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 16:01 23. November 2020.

    Kako bodo imeli delo, če pa kitajci izdelujujo nemške avte

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.