Odločil sem se, kupil bom električni avto. Katerega naj kupim, kaj moram paziti?
Tako razmišlja vse več Slovencev. Nekateri zato, da bi izpadli tehnično napredni, drugi ker menijo, da bodo s tem koristili naravi, tretji, ker se jim preprosto že cenovno splača. A imeti električni avto je povsem drugačna izkušnja od klasičnega avta na motor z notranjim izgorevanjem. Dejstvo je, da so potrebne določene spremembe v razmišljanju in tudi prilagoditve. Nekatere lahko pomenijo tudi manj udobja ali veliko predvidevanja. A če je človek na vse to pripravljen, potem je lahko električni avto zanj najboljši nakup, ki ga je doslej napravil v življenju. Začne se že pri sami vožnji, saj ob povratku v klasični avto človek hitro pogreša tišino in bliskovite pospeške. Pa še veliko drugega je.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Cena kone z 64 kWh baterijo ob subvenciji pa ni 28.300. ampak najmanj 35.600€
Z nakupom nič več ne bo tako, kot je bilo, saj si bo kupec nakopal nepotrebno breme. Kdo bo avto popravil in kdaj, če se kaj pokvari ali razbije, kako se avta znebiti, koliko bo vreden čez pet let...?