Po treh letih tržne poti so pri japonskem diamantu prenovili svojega cestnega terenca in mu namenili obraz, podoben lovskemu letalu, ki zdaj postaja že stalnica pri vozilih te znamke. Poleg tega je nekaj novega še pri motorjih, dobil pa je tudi možnost menjalnika z dvojno sklopko TC-SST. Cene so na moč podobne tistim pred prenovo, dvignile so se le za 300 evrov, kar je odraz boljše založenosti z opremo.
Terenska zasnova, sokolji pogled
Na prednjem koncu novinca bo opazovalec sprva opazil spremenjeno podobo prednjih luči in večjo ter bolj poudarjeno motorno masko. S tem je outlander veliko bolj podoben manjšemu lancerju, ki je kot prvi dobil videz, ki je sedaj že postal hišna filozofija pri oblikovanju.
Na boku je novosti manj, še najbolj opazni so smerokazi, ki so romali na vzvratna ogledala, več je tudi kroma. Na zadku so spremembe še bolj malenkostne in jih nevešče oko ne bo opazilo.
Znotraj več opreme, tudi napredne
Znotraj je prav tako šlo zgolj za blažjo prenovo kozmetične narave. Pri opremsko bolje založenih različicah boste opazili, da zgornji del sredinske konzole prekriva voljno usnje, kar je dobro, saj smo predhodniku ravno na tem mestu očitali preveliko plastičnost.
Malenkost so spremenili tudi videz merilnikov, udobnejši so tudi sedeži, ki jih poleg tkanine lahko krasi še kombinacija usnja, velurja in tkanine in seveda usnja. Notranjost je na voljo v črni in bež kombinaciji. Prostora je glede na to, da se outlanderjeve mere niso spremenile, enako kot prej, enako velja tudi za prtljažnik v izmeri od 771 do največ 1.691 litrov.
Tudi pri novincu je na voljo pet- in sedemsedežna izvedba, v povezavi s posameznim paketom opreme. Ti so v osnovi štirje, že osnovni invite pa vsebuje šest varnostnih zračnih blazin oziroma zaves, ESC sistem, ISO-FIx sidrišča, samodejno klimatsko napravo, CD-MP3 predvajalnik in še marsikaj drugega.
Stopnico višje je paket intense, ki primakne še strešne nosilce, senzor za dež, usnjen volanski obroč in prestavno ročico, tempomat, oblazinjenje iz usnja in tkanine, ter od B stebrička dalje dodatno zatemnjena stekla.
Intense plus je bogatejši za 18-palčna platišča iz lahke litine, za biksenonska žarometa in sistem za osvetljevanje ovinkov, parkirne senzorje, CD-MP3 izmenjevalec, Rockford Fosgate avdio sistem s 710 W moči, bluetooth sistem za telefoniranje, tretjo vrsto sedežev, sistem zagona in vstop v vozilo brez ključa in sistem hill holder.
Najbogatejši paket opreme pa je instyle, ki poleg vsega prej omenjenega vsebuje še usnjeno oblazinjenje sedežev, voznikov je električno nastavljiv, navigacijski sistem s 7-palčnim LCD-zaslonom, občutljivim na dotik, vzvratno kamero in AUX priključek.
Dva nova motorja in en menjalnik
Pri motorjih je novega nekaj več, in sicer sta nova osnovni bencinski 2,0-litrski motor, ki razvije 108 kW in 199 Nm navora, ter 2,2-litrski DI-D dizelski s 115 kilovati in 380 Nm navora. Prvi je povsem nov in je na voljo v kombinaciji s petstopenjskim ročnim ali brezstopenjskim CVT avtomatskim menjalnikom, drugi pa prihaja iz Peugeota in je na voljo s šeststopenjskim ročnim ali iz lancerja evolution znanim šeststopenjskim avtomatskim z dvojno sklopko TC-SST.
Slednji ima dodane še obvolanske ročice iz magnezija, v avtomatskem režimu pa lahko voznik izbira med navadnim in športnim načinom pretikanja. Novost je tudi možnost dvokolesnega pogona, družbo mu dela že od prej znana priključljivi in elektronsko krmiljeni štirikolesni z možnostjo sredinske zapore.
Prva vrsta pogona je na voljo zgolj z osnovnim bencinskim motorjem, pri vseh ostalih različicah je edina opcija štirikolesni. Ostala dva agregata sta prav tako znana že od prej, in sicer bencinske barve zastopa 2,4-litrski MIVEc s 125 kW moči in 232 Nm navora ter 2,0-litrski Volkswagnov dizel s 103 kW in 310 Nm navora.
Oba že od prej znana agregata sta tudi nekoliko čistejša, saj 2,4 namesto 224 v ozračje izpusti le 212 g CO2. Dizel pa namesto 194 samo 185 gramov CO2. Najmočnejši dizel v ponudbi pa obljublja porabo med 7 in 7,3 litra plinskega olja in izpust 185 oziroma 192 gramov CO2.
Malenkost dražji, a na račun opreme
Cenovna orientiranost ostaja ista kot pri predhodniku, o čemer pričajo tudi cene, ki se od predhodnikovih sicer razlikujejo za 300 evrov, a gre po besedah uvoznika na račun boljše opreme, ki je še večja, kot znaša razlika v ceni. Cene se tako začnejo pri 24.490 evrih, kolikor stane dvokolesno gnani outlander z 2,0-litrskim bencinskim motorjem in paketom invite. Na dizelski strani outlander z enako velikim motorjem, a štirikolesnim pogonom stane 28.290 evrov. Vrhunec ponudbe pa predstavlja različica 2.2 DI-D z menjalnikom z dvojno sklopko in paketom INSTYLE, ki ga pri Mitsubishiju cenijo na 40.290 evrov. Uvoznik namerava prihodnje leto prodati med 120 in 140 vozil.