Tudi v ypsilonu glasovno ukazovanje

Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon Foto: Žurnal24 Lancia Ypsilon
Fiat se s svojim novim multimedijskim sistemom Blue&MeTM pridružuje ostalim, ki ponujajo napredni multimedijski sistem z glasovnim nadzorom.
Oglej si celoten članek

Fiatov novi multimedijski sistem testirali v modelu lancia ypsilon. Posebnost modela je možna uporaba novega načina varčevanja pri vsakodnevni vožnji. Fiatov Eco:Drive je svoje mesto, poleg ostalih Fiatovih modelov, dobil tudi v Ypsilonu.

Eco:Drive

Odkar je zelo “popularna” uporaba predpone “Eko”, jo pridno izkoriščajo na vseh področjih, še bolj pomembno pa je to v avtomobilski industriji. Pri Fiatu, so se poleg vseh mogočih optimizacij motorjev, lotili tudi načina, kako samega voznika avtomobila pripraviti do bolj varčne vožnje. Sistem Eco:Drive, se nam zdi zelo odlična rešitev, saj s pomočjo dodatne motivacije, pripravi uporabnika do ekonomične vožnje. V osnovi je sistem zelo preprost. Podatki o načinu vožnje se zbirajo na USB ključek, katere nato prenesemo na posebno programsko opremo na osebnem računalniku. Tu se podatki analizirajo in pretvorijo v različne informacije, kot so ekonomičnost vožnje, finančni prihranek zaradi manjše porabe goriva, izpusta CO2, načina speljevanja itd. Program vašo tehniko vožnjo tudi oceni in poda oceno z eco:Indexom. S časom se ta index spreminja in tako sledite izboljšavi vaše vožnje. Poudarjene so ključne pomankljivosti, kot so speljevanje, pospeševanje, zaviranje, menjavanje prestav in hitrost. Da pa vsi ti podatki ne bodo dolgočasni, jih delimo preko socialne skupnosti imenovane Fiat Ecoville, kjer so zbrani vsi uporabniki eco:Driva. 

Na našo žalost, sistema eco:Drive nismo uspeli preizkusiti, saj programska oprema še ni omogočala izbire modela Lancia Ypsilon. Ideja je izviren način, kako izboljšati način vožnje današnjega povprečnega voznika, nas pa predvsem zanima, ali se bo dejansko tudi obnesla. Upajmo.

Blue&Me

Rezultat sodelovanja med Microsoftom in Fiatom je prinesel odličen, predvsem pa izboljšan način komuniciranja, poslušanja glasbe in ključno upravljanja s celotnim multimedijskim sistemom avtomobila. Prepoznava zvoka oz. glasovnih ukazov je na visokem nivoju. Sicer je še daleč od IBMovega Watsona, a po naših izkušnjah nekoliko bolj intuitivno uporabna od konkurenčnih sistemov za glasovno upravljanje. V nekaterih primerih se je glasovno upravljanje obneslo celo bolje, kot ročno upravljanje, saj Ypsilon nima dovolj pregledne nadzorne plošče. Gumbi so majhni in nejasno označeni. Voznik bi moral imeti velike gumbe, dovolj jasno in pregledno označene, prav tako pa dodeljevanje več funkcij enemu gumbu ni priporočljivo za voznika, ki mora biti zaradi varnosti osredotočen na vožnjo.



Edinstvena tipka, označena s prepoznavno Microsoftovo ikono opreacijskega sistema Windows, nam omogoča odličen nadzor nad telefonskimi klici, upravljanjem predvajanja glasbe ter navigacije, ki pa v našem testnem vozilu ni bila vključena. 

Končna ocena je zelo pozitivna. Sistem eco:Drive in novo glasovno upravljanje sta odličen dodatek, ki približata napredne sisteme še pred kratkim dostopnimi le višjim razredom.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.