V Krškem smo si ogledali BMW, ki vas ne bo pustil hladnih

Foto: Žiga Intihar/BMW
Foto: Žiga Intihar/BMW
BMW je na ceste vrnil serijo 8. Za začetek kot dvovratni kupe. Mi smo si ga pogledali od blizu, v Krškem, saj že lahko ima slovenske tablice. Znan je tudi cena, vsaj 113 tisočakov.
Oglej si celoten članek

Na slovenski predstavitvi so pri slovenskem uvozniku za znamko BMW pojasnili, da se pod številko 8 skriva luksuzen in športen avto obenem. Serija 8 sicer ni nekaj novega pri Bavarcih, saj je že bila z nami v 90. letih prejšnjega stoletja, ko je utelešala za takratne čase zelo napredno tehnologijo - nadzor zdrsa, progresivni volan ... Bil je to prav poseben avtomobil, razpoznaven daleč naokoli po drzni športni zunanjosti. Ni pa bil nujno športen, kljub V8 motorju.

Avto Zlatega BMW-ja je bilo v Ljubljani nemogoče spregledati

Skoraj 30 let kasneje BMW oživil serijo 8, a kot pravijo pri BMW ima danes povsem drugačno nalogo. Če je bila prva serija 8 demonstrator tehnologije, je nova serija 8 še veliko več, saj v enem avtu hkrati združuje tudi zelo športne gene in vrhunski luksuz. 

Foto: Žiga Intihar/BMW BMW serija 8

Avto Sedmi BMW X je največji X doslej

Že pogled na parkirano osmimo daje vedeti, da je to avto, ustvarjen tudi za nabiranje kilometrov na dirkališču. Ne le kupejevska podoba z dolgimi stranskimi vati, tudi oblikovanje strehe v stilu 'double-bubble' spominja na športne kreacije, spodnji spojler, velika vstopišča zraka, povsem svež oblikovni prijem pri svetilih zadaj, ali pa izjemno ozki žarometi (najtanjši do zdaj pri BMW), ki svetijo do 600 metrov daleč v laserski tehnologij. Spoznate jih po modrih odtenkih. 

Foto: Žiga Intihar/BMW BMW serija 8

Avto BMW na ceste vrača roadsterja

Impozanten je tudi zaradi več kot 4,8 metra dolžine. In če ste se spraševali, to ni zamenjava za ugaslo serijo 6, prav tako ni le kupejevska različica serije 7, s katero si deli platformo. Sedi se športno nizko, a zardi prvovrstnega usnja, udobno. 

Foto: Žiga Intihar/BMW BMW serija 8

V notranjosti so sicer štije sedeži, a poudarek je na prednjih dveh. Dizajn zagovarja čistost. Serijsko usnje dopolnjujejo izbrani materiali. Voznik ima pred seboj serijski 12,3-palčni zaslon, na armaturki pa je še 10,25-palčni. iDrive razume gibe roke, glas ali dotik, nekaj je seveda tudi fizičnih gumbov. Kratka ročica menjalnika je lahko obdana v steklo. Osmica je visoka le 1,34 metra, v prtljažniku ima 420 litrov prostora. Spredaj so kolesa vpeta z dvojnim vzmetenjem, zadaj z večvodillno premo. Še dodatno piljenje strokovnjakov iz M oddelka naj bi zagotavljalo vrhunsko dogajanje v ovinkih.

Foto: Žiga Intihar/BMW BMW serija 8

Novi 3 To je novi BMW serija 3!

Dolg motorni pokrov na začetku skriva dva tipa motorjev. Model BMW M850i xDrive Coupé M Performance ima V8 motor z največjo močjo kar 390 kW (530 KM). Pospešek do 100 km/h je zgolj 3,7 sekunde, posebnost tega avta je tudi posebni športni izpuh s športnim zvokom. Avto je serijsko postavljen na 20-palčna kolesa z 19-palčnimi zavornimi diski. BMW 840d xDrive Coupé z vrstnim šestvaljnimi dizelskim motorjem pa razvije 235 kW (320 KM). Pospešek je 4,9 sekunde, serijska kolesa so velikosti 18 palcev. 

Foto: Žiga Intihar/BMW BMW serija 8

Zdaj so znane tudi cene za slovenske kupce. 113 tisočakov stane osmica z dizelskim motorjem in skoraj 152 tisoč evrov za M850i xDrive.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 10:27 19. November 2018.

    Kako smo pri nas vedno zadnji. Ta avto so, npr.Hrvati, predstavili že avgusta na Šolti, da ne naštevam naprej.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.