V petih letih bo neprevoznih toliko cest

Foto: Profimedia
Foto: Profimedias
Ena od petih cest naj bi bila že danes v tako slabem stanju, da jim pripisujejo le še pet let življenjske dobe.
Oglej si celoten članek

A ne pri nas. Agencija Asphalt Industry Alliance namreč svari pred slabšanjem kakovosti lokalnih cest v Angliji in Walesu.

V svojem poročilu so izpostavili, da bo, če vanje ne bodo vložili milijard funtov, do leta 2030 neprevoznih vsaj 18 odstotkov lokalnih cest. Ena od petih cest naj bi bila že danes v tako slabem stanju, da ji pripisujejo le še pet let življenjske dobe.

Avto Bavarci bodo zgradili električno avtocesto

Za popravila vseh udarnih jam v Angliji in Wallesu naj bi bilo potrebnih okrog 14 milijard funtov, kar je 5 milijard več kot so izračunali leta 2012. Vlada je sicer pred časom za popravila udarnih jam za leto 2023/2024 namenila  700 milijonov funtov, kar so avtomobilistične organizacije pospremile s komentarjem, da to ne bo pomenilo velike razlike.

Foto: Profimedia Cestna luknja

Poročilo je ceste sicer razvrstilo v tri kategorije. Dobre imajo še 15 let življenjske dobe, zadostne med 5 in 15 leti, slabe pa manj kot pet let. Čeprav je trenutno dobrih še več kot polovica lokalnih cest, to pomeni, da bo treba v naslednjih petnajst letih obnoviti okrog 160.000 kilometrov asfalta. Britanske cestarje torej čaka veliko dela.

KOMENTAR Država, veste kaj? Ne, za vse pa le niso krivi turisti

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.