V Sloveniji poceni sedemsedežnik za velike družine

Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger Foto: Saša Despot Dacia Jogger
Dacia je v Slovenijo pripeljala jogger, svoj družinam najbolj naklonjeni model in pri nas trenutno cenovno najbolj ugodni novi sedemsedežni avtomobil, ki se malce spogleduje tudi z vožnjo po slabšem terenu.
Oglej si celoten članek

Z joggerjem se Dacia podaja tudi v segment C, a na podoben način kot Škoda s scalo, saj so ga zasnovali na platformi CMF-A, ki je sicer namenjena avtomobilom segmenta B. Tako kot scalina, je do skrajnosti raztegnjena in joggerja povzdigne v segment C.

Jogger Spoznajte novo dacio za sedem potnikov

Foto: Saša Despot Dacia Jogger

Jogger, v bistvu gre za karavansko/križansko/enoprostorsko različico sandera stepway, zato v eni karoseriji združuje lastnosti avtomobilov, ki so jih pri Dacii pred nedavnim umaknili: logana MCV, lodgyja in celo dusterja, čeprav ne prevzema njegove terenske vloge. Jogger je namreč zamišljen predvsem kot prostoren in prilagodljiv družinski avtomobil s poudarkom na možnosti sedmih sedežev v treh vrstah. Obstoj sedemsedežne različice pri Dacii sicer najbolj izpostavljajo, vendar pa bo jogger na voljo tudi s petimi sedeži in velikim prtljažnikom.

Veliko novega Od blizu smo spoznali novo poceni dacio za velike družine

Znano poreklo, a drugačen

Da izhaja iz sandera, jogger pokaže predvsem spredaj, pred stebričkom B, pri katerem drugačno naravo na videz najbolj pokaže z majhno 4-centimetrsko »stopničko« pod streho, ki ločuje drugačen zadnji del. Joggra ta ne poviša le navidezno, ampak je omogočila tudi malce višjo drugo klop, s katere imajo potniki soliden razgled tudi naprej.

Foto: Saša Despot Dacia Jogger

Bolj zanimivo je torej tisto, kar je za prednjima sedežema: velika in dolga precej prostorna in predvsem oglata kabina z možnostjo dveh sedežnih vrst, na katerih lahko sedi do pet ljudi. Tretjinsko zložljive klopi v drugi vrsti iz avtomobila načeloma ne moremo odstraniti, zato pa lahko precej lahka posamična sedeža v tretji vrsti.

Avto Vozili smo najcenejšega križanca na naših cestah ta hip

Pri Dacii poudarjajo obljubljajo do 60 kombinacij zlaganja in odstranjevanja sedežev, prtljažniku pa se s 160 litrov v različici s sedmero sedeži lahko po odstranitvi zadnje vrste poveča na 782 litrov, po zlaganju druge sedežne vrste pa na 1.819 litrov. V prtljažnik lahko v skrajnem primeru gredo predmeti z dolžino dveh in širino enega metra. Za uporabnost poskrbijo tudi različna odložišča s skupno prostornino 24 litrov. Omenimo še vzdolžne strešne nosilce s prečkami, ki se jih preprosto spremeni v prečke za prtljažnik.

Foto: Saša Despot Dacia Jogger

Dva pogona, tri opreme

Jogger bo pri nas v začetku na voljo z dvema pogonskima možnostma, obema v kombinaciji s šetstopenjskim ročnim menjalnikom. Poleg bencinskega trivaljnika 1.0 Tce 110 z direktnim vbrizgom goriva v valje, ki je drugačen kot v sanderu in prihaja iz megana, bo na voljo tudi z motorjem, ki uporablja utekočinjeni naftni plin 1.0 Eco-G 100. Ta je enak kot v sanderu. Prihodnje leto bo jogger kot prvi predstavnik romunske znamke na voljo tudi s 140-'konjskim' hibridnim pogonskim sklopom.

Preizkus Odgovor na visoke cene goriv

Jogger bo v Sloveniji na voljo s tremi paketo opreme essential, comfort in extreme. Za najcenejšo petvratno različico bo treba odšteti najmanj 15.090 evrov, za sedemsedežno pa 900 evrov več. Najdražji sedemsedežni jogger z motorjem 1.0 TCE 110 in opremo extreme bo stal vsaj 19.090 evrov, torej manj kot 20 tisočakov. Na predstavitvi se je postavilo tudi vprašanje, koliko dražji bo predvidoma hibridni jogger, vendar odgovora nanj še ni mogoče dati.

Foto: Saša Despot Dacia Jogger

Pri slovenskem uvozniku sicer predvidevajo, da bo sedemsedežna različica malce bolj priljubljena od petsedežne, po izkušnjah s sanderom pa lahko rečejo, da bo največ slovenskih joggerjev imelo motor s pogonom na plin LPG, pri katerem kupcem, v dogovoru s Petrolom za prvih 2.000 litrov plina ponujajo 15-odstotni popust. Če bodo dobave ustrezne, do konca leta računajo na prodajo od 300 do 400 avtomobilov, do zdaj pa so za joggerja zbrali že 150 naročil.

Preskok Test: Kaj danes ponuja poceni avto?

Foto: Saša Despot Dacia Jogger

Avto Daciin pomlajeni terenski veteran

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.