V Sloveniji prenovljena korejska uspešnica

Foto: Hyundai
Foto: Hyundai
Hyundaijev slovenski uvoznik, ki za letošnjo pomlad obljublja več novosti, je v koronskem slogu preko spleta na naš avtomobilski trg pripeljal prenovljeno kono.
Oglej si celoten članek

Kona, ki je vse do leta 2017, ko je prvič nastopila na avtomobilskem trgu, precejšnja uspešnica korejske znamke, ki je na ceste zgolj v Evropi zapeljala v več kot 220.000 primerkih, je po novem še bolj dinamičnih oblik, s katerimi se je uskladila z novejšimi modeli, kakršni so majhna mestna avtomobila i10 in i20 in predvsem novi tucson.

Avto Hyundaijevi novosti: prenovo kone zasenčil drzni tucson

Foto: Hyundai hyundai kona

K bolj dinamičnemu vtisu pripomore tudi 40-milimetrski dolžinski prirastek, prav tako pa tudi nova športno obarvana različica kona N line. Posodobljena je tudi motorna paleta, ki se pohvali tudi z 48-voltno hibridizacijo, izboljšano je tudi podvozje, nadgrajeni pa so tudi infozabavni sistemi in praktičnost. Poleg petero dosedanjih je na voljo še petero novih karoserijskih barv, ki se lahko vse kombinira s črno streho, s katero prideta tudi črni ohišji vzvratnih ogledal.

Avto Kona hibrid kot varčen vmesni člen med dvema svetovoma

Blaga hibridizacija

Med prenovljenimi motorji izstopa 1,6-litrski motor T-GDI v kombinaciji s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, ki razvija moč 145,6 kilovata in je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. 1,6-litrski 100-kilovatni turbodizelski motor je po drugi strani povezan z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom, ki pripomore k njegovi gospodarnosti in prijaznosti okolju, blago hibridiziran pa je po želji kupca lahko tudi 88,3-kilovatni litrski bencinski motor T-GDI. Nov v ponudbi je sicer litrski bencinski motor T-GDI brez blagega hibrida.

Foto: Hyundai hyundai kona

Avto Bi tole lahko bil najboljši čmrlj leta 2021?

Slovenski uvoznik računa, da bo v Slovenijo letos pripeljalo med 600 in 700 novih kon, ki bodo na voljo od 16.990 evrov naprej za kono z osnovnim nehibridiziranim 88,3-kilovatnim litrskim motorjem T-GDI v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in prednjim pogonom, najdražja kona pa bo na voljo za najmanj 27.090 evrov. Za omenjeno novo opremo N-line bo sicer treba ceni prišteti še 1.600 evrov.

Novost Bayon je Hyundajev odgovor malim križancem

Foto: Hyundai hyundai kona

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.