V Slovenijo še letos prihajajo vietnamski avtomobili

Foto: VinFast VinFast VF6 Foto: VinFast VinFast VF6 Foto: VinFast VinFast VF6 Foto: VinFast VinFast VF6 Foto: VinFast VinFast VF7 Foto: VinFast VinFast VF7 Foto: VinFast VinFast VF7 Foto: VinFast VinFast VF7 Foto: VinFast VinFast VF8 Foto: VinFast VinFast VF8 Foto: VinFast VinFast VF8
Ste pripravljeni na vietnamske avtomobile? VinFast vstopa na slovenski avtomobilski trg. Pogovarjali smo se z vodjo znamke v Sloveniji Tilnom Hojčem, ki nam je razkril, kaj lahko že letos pričakujemo v prodajnih salonih pri nas.
Oglej si celoten članek

VinFast ni neznanka na avtomobilskem trgu. Vietnamci so nase opozorili z vstopom na evropski trg, ki je del globalne strategije vietnamskega podjetja. Po ZDA je Evropa drugi najpomembnejši trg. Fokus VinFasta je bil v Nemčiji, Franciji in Nizozemski, zdaj pa je nastopil čas širitve tudi na druge evropske trge, tudi Slovenijo. Leta 2022 in 2023 je VinFast sodeloval na pomembnih evropskih avtomobilskih salonih (npr. Pariz 2022) in predstavil modele VF 8, VF 9 ter koncepta VF 6 in VF 7. VinFast gradi lastno prodajno mrežo, po vzoru Tesle – s saloni, servisnimi točkami in dostavo vozil direktno kupcem (t.i. direct-to-consumer model).

Foto: VinFast VinFast VF6

"Odločitev za prihod VinFasta v Slovenijo temelji na dveh ključnih razlogih – viziji znamke in trenutnem razvoju slovenskega avtomobilskega trga. VinFast ni zgolj nov igralec v avtomobilski industriji, temveč eden redkih, ki je odločno in popolnoma prešel na električni pogon, ter v svoje modele vgrajuje najnovejšo tehnologijo, napredne varnostne sisteme in rešitve, ki jih slovenski kupci pričakujejo od sodobnega vozila," je za Žurnal24 povedal vodja znamke v Sloveniji Tilen Hojč, ki je prej deloval kot vodja znamke MG. Prav zato dobro pozna slovenski avtomobilski trg, ki je po njegovih besedah razmeroma majhen, a zelo dinamičen, kjer se hitro sprejemajo trajnostne rešitve, kupci pa so odprti za inovacije in nove znamke. Potencial vidi predvsem v tem, da lahko VinFast ponudi konkurenčno razmerje med ceno, opremo in dosegom – "pri čemer so vsi modeli že serijsko bogato opremljeni, brez potrebe po dragih doplačilih. Poleg tega vstopamo s široko paleto vozil, od manjših mestnih modelov do prostornega sedemsedežnega SUV-ja, kar pomeni, da lahko nagovorimo zelo različne skupine kupcev."

Foto: VinFast Vodja znamke VinFast v Sloveniji Tilen Hojč

Hojč pravi, da je VinFast vietnamski proizvajalec električnih vozil, ki si je v zelo kratkem času zastavil izjemno ambiciozen globalni cilj — postati ena vodilnih znamk na področju trajnostne mobilnosti. Gre za del skupine Vingroup, enega največjih zasebnih konglomeratov v jugovzhodni Aziji. VinFast razvija in proizvaja izključno električna vozila, poleg osebnih avtomobilov tudi e-skuterje in električne avtobuse, kar po mnenju Hojča jasno kaže na njihovo dolgoročno zavezo trajnosti. Hojč dodaja, da VinFast velja tudi za edinega proizvajalca vozil na svetu, ki ima izdelke od električnih motociklov do električnih avtomobilov in električnih avtobusov. Poleg tega pa je tudi edino podjetje za električne avtomobile na svetu s celotno paleto avtomobilov od segmenta mini vozil pa vse do E-SUV.

Foto: VinFast VinFast VF7

Kakšna bo letos modelna ponudba v Sloveniji?

V letu 2025 se bo prodaja sprva osredotočala na modela VF6 in VF8, ki sodita v priljubljena avtomobilska razreda B-SUV in D-SUV. VinFast v Sloveniji največ stavi na model VF6. V prvi polovici leta 2026 se bo prodaji pridružil še model VF7, ki bo predstavljal predstavnika v C-SUV segmentu električnih vozil, v drugi polovici leta 2026 pa bo na ceste zapeljal še manjši mestni model VF3.

Foto: VinFast VinFast VF8

"Vsak model bo nagovarjal različne skupine ljudi. VF3 tako cilja na mlajšo populacijo, ki dnevno opravlja krajše postanke, tako imenovane »urbane popotnike« ter posameznike, ki se prvič odločajo za nakup električnega vozila. VF6 in VF7 se osredotočata zlasti na tehnološko podkovane milenijce in mlade družine, medtem, ko bo poskušal VF8 svoje kupce poiskati med družinami, ki EV vozilo kupujejo kot primarno vozilo, flotnimi kupci ter kupci luksuznih EV vozil," pravi Hojč, ki je naštel tudi glavne konkurente na avtomobilskem trgu: "Konkurenti so različni glede na sam model. Glavni konkurenti VF6 bodo volkswagen ID.3, cupra born, MG4 EV, renault megane E-Tech, kia EV3, hyundai kona in škoda elroq. Pri VF8 pa je zgodba drugačna saj vstopa že v dokaj premijski segment D-SUV, kjer bo svoje kupce iskal v konkurenci kie EV6, toyote BZ4X, škode enyaqa in nissan ariye."

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 11:33 20. Avgust 2025.

    komunističnega avta pa ne bom vozil!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.