Varčen in igriv

Foto: Žurnal24 Tokrat smo na testu preizkusili dizelski agregat, ki ga odlikuje majhna poraba g Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Simpatičen, igriv, poskočen, varčen – če vse skupaj seštejemo, lahko rečemo, da legenda spet živi. Na testu smo preizkusili ponovno oživljeni fiat 500, tokrat z dizelskim agregatom.
Oglej si celoten članek

Po bencinarju smo tokrat na test dobili še dizelsko 1,3-litrsko multijet različico fiata 500 s 55 kW/75 KM. Motor je sicer precej glasen. Namenjen je tistim, ki uživajo v bolj umirjeni in lagodni vožnji, in ga ni potrebno stalno priganjati. Prav zato tipke sport na armaturki ne boste našli, zamenjal jo je program city. 1,3-litrski dizelski agregat ne ponuja enakih zmogljivosti kot bencinska brata, vendar pa to nadomešča z odlično ekonomičnostjo z gorivom. Fiat 500 se najbolje odreže med vožnjo po mestu, vendar pa moramo pripomniti, da se mu pri stalnem speljevanju pozna anemičnost v nizkih vrtljajih. Kljub majhnosti pa je suveren tudi na odprti cesti in pri višjih hitrostih. 



Vzmetenje zadovolji apetite mestne vožnje kot tudi krmilni sistem. Izpostavili bi majhen rajdni krog, avtomobil pa z lahkoto obrnete tudi v še tako ozkih ulicah. V teh primerih vam zaradi vgrajenih parkirnih senzorjev ne bo treba skrbeti za grde buške in praske, ki velikokrat nastanejo ob manevriranjih. Pri višjih hitrostih ob vstopu v ostrejše zavoje avtomobil deluje malo nervozno, vendar pa ga bo znal vsak športno nastrojen voznik brez težav ukrotiti.

Omenimo še zavore, ki ob pomoči ABS-a zanesljivo grizejo v asfalt, avtomobil pa praktično ustavijo na mestu. Notranjost je odlična, prostor s svojo obliko močno spominja na petdeseta leta prejšnjega stoletja, kar je prava redkost v modernih dneh avtomobilizma. Kombinacija plastike, retra, modernega in kakovosti je odlična izbira. Mestno povprečje šestih litrov porabe na 100 prevoženih kilometrov je velik plus fiatovega prodajnega aduta, kot tudi povsem soliden pospešek, 12,5 sekunde do 100 km/h, in najvišje hitrosti 165 km/h, ter vsi varnostni sistemi vključno s sedmimi varnostnimi blazinami.



Fiat 500 ima vse pogoje, da ponovi uspehe predhodnika. Ovira za marsikoga bo morda le cena. Osnovni model Fiata 500 (lounge) vas bo stal 14.500 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.