Več ekologije v poslovnem svetu

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Mercedes širi paleto hibridnih modelov, pri največji hišni limuzini pa so kljub temu ubrali nekoliko drugačno pot in ponudili pol hibridno vozilo.
Oglej si celoten članek

Mercedes-Benz S400 BlueHYBRID poleg več kot solidnih zmogljivosti obljublja tudi 7,9-litrsko porabo in 190-gramski izpust CO2.

Elektrika (zgolj) v pomoč bencinarju
Za razliko od sestrskega modela ML je S hybrid pol hibrid, saj je elektrika zgolj v pomoč bencinskemu pogonu oziroma mu ta pomaga takrat, ko bi le-ta porabil največ goriva. To pomeni, da na elektriko vozite le ob startu iz mirujočega stanja oziroma pri pospeševanju.

Pogonski sklop sestavljata 3,5-litrski V6 z 210 kW največje moči, med motorjem in menjalnikom pa je še 10-kilovatni (15 KM) elektromotor. Celoten električni sistem tehta vsega 75 kilogramov, 25 od tega odpade na elektromotor, še enkrat toliko odpade na baterije, preostali del pa predstavljajo elektronika in kabli. Posebnost tega hibrida je tudi dejstvo, da ima popolnoma enak prtljažni prostor kot preostale različice, saj so baterije našle prostor pod motornim pokrovom, pod črto pa to pomeni 560 litrov uporabnega prostora. Napredek predstavlja tudi sklop baterij, saj so pri MB kot prvi uporabili litijionske baterije, ki skupaj zagotavljajo kar 0,7 kilovatnih ur elektrike. Poleg tega je pogonskemu sklopu dodan še sistem stop&start, ki porabo v mestni vožnji zniža še za dodatnih 5–7 odstotkov.

Foto: Žurnal24



S prenovo ogromno nove tehnike
Znotraj bodo lastniki aktualnega razreda S opazili veliko količino novih varnostnih sistemov oziroma nadgradnjo aktualnih. Prvič smo tako lahko preizkusili mercedesov sistem split view, kjer voznik in sopotnik na osrednjem zaslonu prejemata povsem različne informacije, voznik na primer informacije o delovanju pogonskega sklopa, sopotnik pa medtem gleda televizijo. Sistem smo preizkusili med vožnjo in treba je reči, da ta dobro deluje, saj zabavne vsebine niti v najmanjši meri ne motijo voznika. Poleg tega so tu še izboljšani sedeži, ki se ponašajo s certifikatom nemškega inštituta za ergonomijo AGR, poleg tega pa so še ogrevani, hlajeni in nudijo blago masažo. V ovinkih pa se z napihovanjem (aktivni voznodinamični sedeži) ene od stranic prilagodijo telesu in nudijo še boljšo bočno oporo. Izboljšav so bili deležni tudi sistemi presafe in distronic plus ter sistem nočne asistence s funkcijo prepoznavanja ljudi. Novost predstavlja tudi sistem zaznave vozila v mrtvem kotu, ki je vedno serijski, v kombinaciji s sistemom distronic plus.

Ima pa hibridni model še nekaj posebnosti, in sicer si pri njem ni mogoče omisliti štirikolesnega pogona, del opreme pa tudi ni sistem attention assist, ki prepoznava znake utrujenosti pri vozniku in mu svetuje počitek.

Enostavna in nemoteča uporaba
Na preizkusni vožnji v okolici Ljubljane smo hibridni razred S dodobra preizkusili in lahko rečemo, da gre kljub dodatni teži (75 kilogramov) še vedno za zelo agilno potovalno limuzino, ki nudi štirim potnikom vso potrebno udobje. Delovanje sistema lahko vseskozi spremljate tako na osrednjem zaslonu ali tistem med merilniki, samo delovanje oziroma preklapljanje med režimoma pa je povsem nemoteče. Pri zaviranju do stoječega stanja, ko hitrost pade pod 15 km/h, se motor samodejno ustavi, smo pa pri tem opazili nekoliko nedoslednosti, saj se je motor, če nismo prestavili v P (park), potem ko smo popustili zavoro, ponovno prižgal in avto je začel lesti naprej. To naj se po besedah mercedesovih strokovnjakov ne bi zgodilo, ampak se je. No recimo temu porodni krči, pa bo.

S ceno in porabo konkurenčen dizlom
Osnovna cena tega pol hibrida znaša 92.800 evrov, za to ceno pa poleg zgoraj omenjenega pogona dobite tudi že zelo veliko udobnostne in varnostne opreme: testnik je sicer imel še veliko več, poleg vsega ostalega še infosistem za sedeče v drugi vrsti in še bolj bogata, (tudi) funkcijsko, sedeža, tako da je cena tega na koncu presegla znamko 136 tisočakov. Vendar pa že osnovni model prinese zelo veliko, cena zanj pa glede vsaj na tovarniško obljubljene podatke o porabi ni pretirana.

Podatki o vozilu: (Mercedes-Benz S400 BlueHYBRID)
Motor: 3.498 cm3
Vrsta:  šestvaljni bencinski V zasnove
Moč: 220 kW (300 KM)/6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 385 Nm/ med 2.400 in 5.000 vrtljaji na minuto
Poraba: 7,9 litra/100 km (tovarniška), 186 g CO2/km

Zmogljivosti: 250 km/h, 7,2 sekunde od 0–100 km/h
Cena: 92.800./cca. 136.000 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.