Na trgu so tako že nekaj časa vsi vidnejši akterji, struktura in število kupcev pa se je po rasti v
letih od 2004 do 2008, ko je segment CC-jev najbolj rasel, prav tako ustalila. A kljub temu ima 308
CC in z njim Peugeot smele načrte, ki so glede na videno povsem uresničljivi.
Dinamično-funkcionalna podoba
Že predhodnik je ob predstavitvi oblikovno izstopal, enako pa si zdaj upamo trditi
tudi za novinca. Dobil je agresiven in privlačen prednji del z zdaj že tipično veliko odprtino za
zrak, ki spominja na usta morskega psa, na vrhu katere se vanjo zažira zaključek motornega pokrova.
Svetila so prav tako na moč podobna tistim pri klasični 308-ici, kar pomeni zelo v globino
razpotegnjena svetila, ki pri višjih paketih opreme svetijo s pomočjo ksenonske tehnologije. Na
boku najdemo podobnost še v vzvratnih ogledalih, ki so mesto prav tako našla na karoseriji. Drugače
je seveda z linijo strehe, ki je bolj kupolasta, na zadku pa spet kraljujejo svetila z tehnologijo
LED-diod. Na spodnjem delu pa so oblikovalci z difuzorjem poskrbeli tudi za nekaj več vznemirjenja
in asimilacije na športno poslanstvo vozila.
Novosti: airwave in stranski zavesi
Strešni mehanizem je razvit povsem na novo, z željo po še boljšem tesnenju pred
vremenskimi vplivi in motečimi zvoki iz okolja. Sistem s pomočjo elektromotorjev operacijo izvrši v
vsega 20 sekundah, potek pa lahko spremljate tudi na poklopljivem barvnem zaslonu. Popolna novost
pa je sistem airwave, kjer gre za sistem dovajanja toplega zraka v predelu vratu na vseh štirih
sedežih, kar omogoča vožnjo zgoraj brez tudi v hladnejših obdobjih leta. Jakost pa lahko voznik
tudi uravnava, in sicer prek stikala na sredinski konzoli. Za varnost potnikov je prav tako dobro
poskrbljeno, saj imajo vsi CC-ji šest varnostnih blazin, poleg dveh čelnih in stranskih še dve tako
imenovani zavesi, ki potnike varujeta v predelu glave, kar je pri tovrstnih vozilih svetovna
novost. Vse različice pa so opremljene še s pirotehničnima varnostnima lokoma, ki varujeta potnike
pri morebitnem prevračanju. S temi in drugimi prijemi pa si je 308 CC na testiranjih EuroNCAP
prislužil oceno pet zvezdic za varnost odraslih potnikov.
Dovolj prostora za štiri
|
Na voljo so trije paketi opreme, pri najbogatejšem dobite sistem airwave. © Miha Pečoler |
Znani motorji, ki jih bo sčasoma še več
Med motorji za zdaj presenečenj ni, na voljo pa so trije znani in preverjeni agregati. Dizelska sta plod sodelovanja PSA in Forda, bencinski pa še enega nemškega proizvajalca – BMW-ja. Razpon moči je od 80 do 110 kilovatov, letos pa bosta ponudbo dopolnila še 88-kilovatni 1.6 VTi in 1.6-litrski HDi z 82 kilovati. Kasneje naj bi pri felineju 110 kW THP-agregat zamenjal takšen s 128 kilovati. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, le osnovni agregat bo imel petstopenjskega. Za privržence samodejnega pretikanja pa bo malo kasneje na voljo štiristopenjska avtomatika, in sicer pri 1.6 THP-motorju, ki pa zmore v tem primeru le 103 kilovate (in ne 110). Cene se začnejo pri 23.700 evrih za 1.6 VTi-različico z opremo sport. Pri dizlih se stvari začenjajo pri 25.650 evrih. Letošnji cilj uvoznikov je prodati 70 vozil, od tega 85 odstotkov bencinskih.
Notranjost je sicer tipična za tega proizvajalca in v veliki meri že znana iz kombilimuzinske različice, nekatere razlike pa kljub temu so. Največja in najopaznejša razlika so seveda sedeži, ki imajo integrirana vzglavnika, s čimer delujeta zelo športno, vzrok za to pa gre iskati predvsem v prej omenjenem sistemu airwave. Če kaj, potem smo pogrešali podajalce varnostnih pasov, saj se je treba po pas obračati daleč nazaj. Kupec lahko izbira med tkanino in usnjem na sedežih, ki je lahko odeto v enega od treh barvnih odtenkov. Taisti material pa lahko krasi tudi armaturno ploščo in obloge na vratih.