Velik plus

Foto: Žurnal24 Plus druge generacije v nobenem pogledu posebej ne izstopa, ponuja pa zelo velik Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Plus druge generacije se od 500 tisoč zadovoljnih uporabnikov vredne zasnove ni preveč oddaljeval. Ima pa za prenovo modela mnogo večji pomen dejstvo, da so vsi dizelski agregati opremljeni z vbrizgom goriva po skupnem vodu in ne več s sistemom tlačilka-šoba.
Oglej si celoten članek

To se kaže v večji ekonomičnosti in čistosti izpuhov, obenem pa novinec premore tudi veliko napredne tehnike, pa čeprav proti doplačilu.

Zadržana zunanja podoba – sindrom VW
Z oblikovnega stališča je plus enako zadržan kot golf, ponaša pa se s povišano streho in izpopolnjeno tehnično zasnovo. Lahko bi celo rekli, da so ga prenovili samo toliko, kot je bilo nujno potrebno. Zato o kakšnih oblikovnih presežkih ne moremo govoriti. Največ poudarka je tako še vedno na prostorni notranjosti, o čemer ne nazadnje priča ravno odsekana karoserija tako na zadku kot na njenih robovih. Večjo razburljivost so oblikovalci želeli pričarati z več uporabljenega kroma in smerokazi v vzvratnih ogledalih, kako so bili pri tem uspešni, pa presodite sami.

Prilagodljiva in umirjena notranjost
Notranjost potrdi že povedano, saj je tudi tu videti vpliv "šestice", ne nazadnje so obema modeloma skupni volanski obroč, merilniki pred voznikom, avdionaprava, stikala klimatske naprave in še kaj bi se našlo. Sedenje na sprednjih sedežih je še vedno zelo dobro, izdelava in ergonomija pa učbeniški primer, ki je nauk konkurenci. Moramo reči, da znotraj plus, vsaj v kombinaciji z bogatejšim paketom opreme, deluje nekoliko všečneje kot zunaj, velik del tega pa je treba pripisati videzu volanskega obroča vključno z nanj posejanimi stikali ter sredinski konzoli. Je pa res, da bi oblikovalci nekaj več domišljije lahko pokazali pri sami teksturi tkanin, v katere so odeti sedeži, saj daje občutek, da je stara vsaj desetletje. Raven sedenja v drugi vrsti je pričakovano višja, sedežna klop pa je tako kot prej vzdolžno pomična, in sicer za 160 milimetrov. Ob tem je treba povedati, da tu glede prostora v notranjosti in prostornine prtljažnika plus v nobenem pogledu glede na konkurenco ne izstopa, kljub temu pa ga uvrščamo med najboljše predstavnike v razredu malih enoprostorcev.

Golf plus nikoli ni bil najcenejši v svojem razredu in tako je tudi zdaj. © Andrej Leban

 

Več denarja, več napredne tehnike
Je pa plus bolj kot pri merah in materialih pridobil na področju napredne tehnike. Tako ima zdaj možnost vgradnje sistemov, ki jih poznamo iz ostalih praviloma večjih modelov koncerna VW. Med njimi velja omeniti: radarski tempomat, kamero za vzvratno vožnjo in parkirnega pomočnika druge generacije, ki zdaj za manever potrebuje še nekoliko manj prostora in ima tudi zmožnost popravljanja. Res pa je, da osnovna oprema, tako je tudi pri bolje založenih paketih opreme, tega ne vključuje, so pa zato ti dodatki na voljo pri praktično vseh različicah.

Skupni vod prinesel več ekološkosti

Glavna novost pri motorju velikosti dveh litrov je dejstvo, da zdaj vbrizg plinskega olja namesto prek sistema tlačilka-šoba poteka prek skupnega voda, zaradi česar je tek mirnejši, motor pa jo bolje odnese tudi pri glasnosti. Korak, ki smo ga glede na premike v zadnjem času pri znamki VW pričakovali, lahko pa rečemo tudi, da bolje pozno kot nikoli. Nadalje je treba zapisati, da motor že ustreza zahtevam Euro5 o čistosti izpuha. Mi smo preizkusili šibkejšo, 81-kilovatno različico, ki pa kljub relativno majhni moči na papirju v praksi pokaže, da je za večino uporabnikov to povsem zadostna količina. Motor moč nabira dovolj zvezno, ravno manjša moč pa je glavni razlog za odsotnost turbo luknje, nekaj, kar je še kako mogoče občutiti pri bolj "navitih" dvolitrskih dizlih. Motorju v pomoč je petstopenjski ročni menjalnik, ki kljub manku šeste prestave s svojimi natančnimi razmerji in hitrim delovanjem le pomaga h končni podobi. Na testu tovarniških podatkov o porabi sicer nismo uspeli doseči, smo jo pa vseskozi uspeli držati pod šestimi litri, kar je več kot soliden dosežek. Lega na cesti je še vedno med boljšimi v razredu, podvozje pa neravnine dobro blaži in nudi dobro zmes športnosti in udobja.

Golf plus nikoli ni bil najcenejši v svojem razredu in tako je tudi zdaj. Že v osnovi ponuja vso potrebno varnostno opremo in tudi nekaj udobnostnih dodatkov (dvoconska klima, tempomat), tako da posegi po seznamu doplačil niso nujni. Lahko pa, če to želite, svojega plusa založite z veliko napredne tehnike in konkurenca tu velikokrat zaostane. Res pa je, da to osnovno ceno hitro veča, zato velja razmisliti, kaj si želite in kaj v avtomobilu resnično potrebujete. S tem dizlom in paketom opreme pa ostaja cena še toliko zmerna, da lahko govorimo o ljudskem avtomobilu, kot je bila v preteklosti tista nemška znamka – Volkswagen, če ste že slišali zanjo.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.