“Eden od pomembnejših dejavnikov, ki stranko prepričajo k nakupu določene satelitske (GPS)
navigacije, je nadgradnja kartografije,” pravijo v Big Bangu in Harvey Normanu. Pri slednjem
še pojasnjujejo, da gre najbolj v promet navigacija proizvajalcev Garmin in Mio, povprečen kupec pa
po navadi kupi GPS v vrednosti približno 200 evrov.
Vseživljenjska nadgradnja
Pri Garminu, enem od največjih in najpopularnejših proizvajalcev navigacij, se
pomembnosti posodobljanja kartografije očitno močno zavedajo, saj so na trg prišli s produktom
nüMaps Lifetime. Ta kupcu ob enkratnem plačilu nekaj več kot 90 evrov zagotavlja vseživljenjsko
nadgrajevanje kart. A nekateri proizvajalci, kot je denimo Mio, nadgradnjo (za zdaj) omogočajo
brezplačno.
Kaj nas bo prepričalo
Kupci se v večini primerov za nakup odločajo na podlagi cene, priloženih kartografij in
velikosti zaslonov, pravijo v Harvey Normanu. Dodajajo, da pa obstajajo tudi stranke, ki se za
nakup odločijo na podlagi blagovne znamke – v tem primeru kupijo Garminov izdelek. Kar nekaj ljudi
pa teh naprav ne kupi, saj je treba za boljšo pokritost, tako Slovenije kot balkanskih držav,
dokupiti kartografijo. To pa napravo podraži za približno sto evrov.
Prodajni hit je ...
V zadnjih dveh mesecih so v Harvey Normanu prodali največ GPS-navigacij Mio Moov 300E (199
evrov), v Big Bangu pa kar tri modele: 255WT (219,99 evra), 255 (189,99 evra) in 765T (398,05
evra).
Vodi vas avto, vozite vi
Pri nakupu naprave GPS nas najbolj zanimata cena in nadgradnja kartografije. Najbolje se prodajajo tiste po okoli 200 evrov.