Volkswagen razkril električni športni SUV

Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX
Volkswagen je predstavil svoj najbolj zmogljivi električni avtomobil doslej, križanec ID.4 GTX, ki bi lahko na športni električni način bil tisto, kar je golf GTI v »bencinskem« avtomobilskem svetu.
Oglej si celoten članek

Na digitalni predstavitvi, ki so jo pripravili na bivšem berlinskem letališču Tempelhoff, ki ni le dolga leta služilo kot glavno berlinsko letališče, ampak so na njem priredili tudi vrsto dirk električne formule E, je direktor znamke Volkswagen Ralf Bradstätter povedal: »Električna vožnja je preprosto zelo zabavna in z ID.4 GTX ji dodajamo novo dimenzijo športnosti in dinamike. Najbolj emocionalni član družine ID. doslej dokazuje, da se električna mobilnost in vrhunske športne zmogljivosti ne izključujejo.«

Novo pri nas Volkswagen k nam pripeljal prvi električni SUV

Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX

Kot najbolj športni ID. je ID.4 GTX opremljen z dvema elektromotorjema, po enim na vsaki premi, ki skupaj razvijata moč 220 kilovatov in omogočata štirikolesni pogon, prvič na članu družine ID. Za kako soliden štirikolesni pogon gre, so na predstavitvi pokazali tako,  da se je avtomobil suvereno povzpel na klančino z naklonom 37,5 odstotka.

Volkswagen bo ID.4 GTX začel v Evropi prodajati poleti. Za zdaj je znana cena v Nemčiji, kjer bo treba zanj pred odštetjem subvencije, ki tam znaša 7.500 evrov, plačati vsaj 50.415 evrov. Podznamka GTX naj bi sicer pripomogla k širitvi modelne družine ID. ter korporativne strategije ACCELERATE, po kateri naj bi Volkswagen delež električnih avtomobilov v svojem portfelju do leta 2030 dvignil na sedemdeset odstotkov.

Oba motorja s skupno močjo in solidnim navorom poskrbita tudi za solidne pospeške v 3,2 sekunde do 60 in 6,2 sekunde do 100 kilometrov na uro, elektronska zapora pa pospeševanje prisilno ustavi pri 180 kilometrih na uro. Tudi v ID.4 GTX so vozniku na voljo vsi pripomočki za varnost in optimizacijo električnega pogona in polnilne infrastrukture, ki jih poznamo že iz ostalih različic električnega križanca.

Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX

Športni videz

Poseben značaj Volkswagnovega športnega električnega križanca je podkrepljen tudi z videzom. Že znano svetlobno črto so združili z močnimi dinamičnimi elementi, kakršni so satasti skupki led dnevnih luči, ki na športni značaj avtomobila opozarjajo tudi, ko ta stoji, povezujejo pa ga tudi z golfom GTI.

Avto Volkswagen razkril novega pola, tudi ceno!

Zadaj poleg novih odbijačev izstopa tudi tridimenzionalni skupek led luči z zavornimi lučmi v obliki črke X. Tudi karoserijska barva ID.4 GTX je bolj dominantna kot na različicah z zadnjim pogonom. Streha in zadnji spojler bosta v vseh kombinacijah črne barve, rob strehe pa v antracitni.

Test ID.3: Volkswagnov revolucionar

Tudi notranjost je urejena v posebnih barvah. Zgornji del armaturne plošče in obloge vrat iz umetnega usnja so v temni barvi »X-Blue«, ki naj bi izražala okoljsko vzdržnost, rdeči kontrastni šivi in poudarki na sedežih pa športnost in moč. Volanski obroč, stebričke in sedeže krasijo logi GTX.

Foto: Volkswagen VW ID.4 GTX

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 10:36 1. Maj 2021.

    Sportni terenec. Samostalnik negira pridevnik.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.