Preberite še:
|
Kakšne avtomobile bomo vozili čez 10, 15 let?
Avtomobili se bodo še naprej hitro razvijali. Morali bodo biti lažji, poraba goriv in emisija škodljivih plinov bosta veliko manjši. Ne dvomim, da bodo hibridi na trgu vozil zastopani v veliko večjem številu, prav tako kot tudi vozila na vodik.
Kaj menite o azijski konkurenci, ki na velika vrata vstopa na tuje trge?
Menim, da je konkurenca močna po vsem svetu, ne le v Aziji. Nič ni narobe s Kitajci, Indijci, vedno je dobro imeti konkurenco. Na koncu se za nakup vedno odločijo vozniki, ki imajo priložnost testirati in primerjati izdelke.
Se boste pri Fordu v prihodnosti osredotočili na izdelavo manjših vozil, kot sta fiesta in verve, ki jih premierno predstavljate v Ženevi?
Seveda, povpraševanje po urbanih vozilih je veliko in še narašča. Že konec leta bomo predstavili naslednika malčka ford ka, za naprej pa tudi zaradi nove fieste, ki je še vroča novost, nimamo konkretnih načrtov.
Fordovi načrti za prihodnost?
Veščine in izkušnje, ki jih imamo po vsem svetu, nameravamo v prihodnje še izdatneje unovčiti. Naša vozila želimo razvijati na enem mestu, ne pa, da podvajamo razvoj po različnih oddelkih, kot je bila to navada prejšnja leta. Razlika med modeli bo samo v količini izpušnih plinov, agregatih, produkt pa bo v osnovi enak po vsem svetu.