Vrnitev "Italijanskega Mercedesa"

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Italijanska Lancia je dobila še eno priložnost. Šef avtomobilske znamke je razgrnil desetletni načrt.
Oglej si celoten članek

Italijanska znamka je našla svoj prostor znotraj koncerna Stellantis. Novi "italijanski mercedesi" bodo na voljo že kmalu, zagotavlja šef Lancie Luca Napolitano, ki je za tiskovno agencijo Reuters povedal, da bodo skušali posnemati nemškega premijskega proizvajalca vozil Mercedes-Benz.

Lancia, znamka z bogato zgodovino in številnimi ikoničnimi avtomobili, kot je delta, je v zadnjih letih ponujala en sam, zastarel model, ypsilon. Pa še to samo za potrebe italijanskih voznikov.

Uradni podatki Kako je mogoče? Lancia v 2019 bolj prodajana kot Alfa Romeo!

Nekateri analitiki menijo, da je Lancia ena najmanj strateških znamk znotraj koncerna Stellantis, četrtega največjega proizvajalca avtomobilov na svetu, ki je nastal letos z združitvijo Fiata Chryslerja in francoskega PSA.

Foto: Lancia lancia, fiat, ypsilon, lancia ypsilon, alfa romeo, FCA

Trije novi modeli

Napolitano je izvršnemu direktorju Stellantisa Carlosu Tavaresu predstavil 10-letni načrt za vnovični zagon Lancie, ki temelji na treh novih modelih: novem ypsilonu leta 2024, hibridnem in baterijskem električnem kompaktnem križancu, ki ga pričakujejo leta 2026. Leta 2028 bo sledila še kompaktna kombilimuzina - popolnoma električna.

Italijani Pomembna novica glede znamke Lancia

"Jasno je, da so količine pomembne, toda naši cilji so donosnost," je v intervjuju za Reuters dejal Napolitano. Lancia bo poleg znamke Alfa Romeo in DS umeščena v premijski del skupine znamk Stellantis. "Naše merilo bo Mercedes," je dejal Napolitano. "Ne mislim, da se želimo tekmovati z Mercedesom, to bi bilo naivno. Gre za primer tega, kaj gledamo."

Medtem, ko sta Alfa Romeo in DS globalni blagovni znamki, je cilj Lancie usmeritev v Evropo. Na začetku cilja na Nemčijo in Francijo, kjer elektrifikacija poteka hitreje, nato pa bodo dodajali druge države, vključno s Španijo, Belgijo, Avstrijo in skandinavskimi državami, je dejal Napolitano.

Foto: Gregor Prebil Lancia ypsilon

Avto Ultimat za Alfo Romeo in še tri avtomobilske znamke

Napolitano je dejal še, da želi biti Lancia blagovna znamka znotraj Stellantisa z največjim deležem recikliranih materialov. 10-letni načrt ne vključuje vrnitve k avtomobilskim dirkam in širitvi zunaj Evrope, saj znamka potrebuje kredibilnost v premijskem razredu in se osredotoča na prednostne naloge, je dejal Napolitano.

Načrt širitve v Evropi bo temeljil na majhni mreži trgovcev, ki bodo le v največjih mestnih območjih, kar ji bo pomagalo znižati stroške in povečati dobičkonosnost.

Potrjeno Vrača se lancia delta!

Cilj je v Evropi imeti okoli 100 prodajnih mest v okoli 60 mestih, ki bi jih delili z drugimi znamkami koncerna Stellantis.
"Moj cilj je omogočiti nakup avtomobila s samo tremi kliki," je še napovedal Napolitano.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 12:10 14. December 2021.

    iz te moke ne bo kruha.. alfa in lancia ne smete in ne moreta bit po disto streho. to je …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.