VW izdal, kako bo novi golf pokoril konkurenco

Foto: Youtube
Foto: Youtube
Pri Volkswagnu so izdali kdaj lahko na cestah pričakujemo novo, osmo generacijo golfa, hkrati pa razkrili, zakaj bo tako poseben, da bo spet kralj razreda.
Oglej si celoten članek

Volkswagnu se je predstavitev nove, osme generacije golfa, zakomplicirala. Zaradi vrste težav povezanih s programsko opremo. Javnost bi ga morala prvič v živo spoznati na frankfurtskem avtomobilskem salonu to jesen, a bodo pri VW vso pozornost na domačih tleh namenili 100-odstotno električni različici kompaktne kombilimuzine, prve iz družine poimenovane I. D. 

Avto Test avta, ki ohranja vrednost bolje kot golf

Več virov znotraj Volkswagna je za Automotive News Europe potrdilo, da bodo proizvodnjo golfa, najbolje prodajanega vozila v Evropi, zagnali proti koncu tretjega kvartala letos, javnost pa naj bi ga končno spoznala oktobra. Medtem ko večjih presenečenj glede zunanjosti ne bi smelo biti, vozilo so praktično razkrito že ujeli fotografi v objektive, pa naj bi pravo revolucijo povzročil na področju povezljivosti in digitalizacije. 

Foto: Youtube

Najhitrejši GTI! Golfu GTI so serijsko zlomili blokado. Tako hitro gre!

Slednje naj bi ga spet ustoličilo kot kralja razreda in v najbolj zahtevnem avtomobilskem razredu ločilo od glavnih tekmecev, kot sta ford focus in opel astra. Volkswagen bo na primer lastnikom golfa omogočil, da ga odklepajo kar preko pametnega telefona, ki bo postal digitalni ključ. Ta funkcija naj bi bila po besedah inženirjev povezana kar z desetimi različnimi podsistemi vozila. 
"Sistem navigacije in informacijsko-zabavnega sistema ima od 10 do 20 milijonov vrstic kode, kar je več kot celoten avtomobil pred desetimi leti, izjavo višjega predstavnika VW navaja Automotive News Europe. 

Končno za volanom Prva vožnja: Nova mazda3, ali kaj še preostane vozilom v golfovem razredu?

Del standardne opreme bo pomoč pri vodenju vozila na voznem pasu, polni LED žarometi, večfunkcijski volan in popolnoma digitaliziran potovalni prostor z zaslonom na dotik na osrednjem delu konzole velikosti vsaj 8,25-palca. Vsi sistemi se bodo posodabljali s pomočjo internetne povezave, novi golf bo lahko komuniciral z drugimi vozili in pametno prometno infrastrukturo.
Glavni izziv inženirjev je bil vse to zapakirati v vozilo. Inženirji se trenutno ukvarjajo s testiranjem predserijskih modelov in odpravo napak na sistemih. V avtomobilu je namreč na ducate računalniških (ECU) enot.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • Ivo
    20:17 15. Maj 2019.

    Precenjena nemška jajca...

  • 12:48 3. Maj 2019.

    Mene ne moti, da je oblikovno tako rekoč enak predhodniku. To je prepoznavni znak vseh golfov. Je pa bolj moteče, …

  • 14:15 2. Maj 2019.

    Oblika kazi podobo vseh predhodnih modeliv isto srnje drugo pakovanje. Če je to vse kar zmore Vw potem adijo. Vw …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.