X-trail za x-poti

Foto: Žurnal24 X-trail se lahko upravičeno hvali z zelo dobro lego na cesti.
Pri Nissanu so ob prenovi zelo uspešnega x ostali zvesti izročilu predhodnika in ga kot takega niso veliko spreminjali. No, vsaj na prvi pogled je tako.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plus: Udobna in prostorna notranjost, prilagodljiv prtljažnik, motor, lega na cesti, pogon, dodatni žarometi na strehi.

Minus: Zasičenost s stikali na sredinski konzoli, kljub kameri za vzvratno vožnjo smo pogrešali parkirne senzorje.

Avtomobil je ohranil oglato obliko, terenski videz z razmeroma kratkimi previsi, največ sprememb pa je tehnične narave. Novinec, postavljen na Nissan/Renaultovo platformo C, ki si jo z njim deli tudi manjši qashqai, v dolžino meri 4360 mm, kar je 175 mm več od predhodnika, obenem pa je tudi nekoliko širši.

Prostoren in udoben
Vse to se še kako pozna v notranjosti. Ta deluje prijazno, prepričata kakovost izdelave in položaj za volanom. Prostora je za pet ljudi, ki bodo zahvaljujoč sedežem in podvozju udobno potovali tudi na daljših poteh. Dvobarna armaturna plošča v sebi skriva sredinsko konzolo, napolnjeno z raznovrstnimi stikali, ki pa od voznika terjajo veliko pogledov s ceste in privajanja; s stališča ergonomije je x-trail tako ne odnese z odliko. Lastnikom prejšnjega X-traila bo v oči padla tudi selitev merilnikov iz sredine armaturne plošče nazaj za krmilo. Odlagalnih površin je dovolj.

Prostornina prtljažnika je prav tako zrasla in sicer na spodobnih 603 litrov, s podrtimi sedeži pa na 1.773 litrov. Zaradi nizkega dna je nalaganje tovora kar se da olajšano. Posebnost testnika so bili tudi strešni nosilci, v katere so bili vgrajeni dodatni žarometi.

X-trail je zelo prostoren avtomobil z zajetnim prtljažnikom in udobno notranjostjo. © Dejan Mijović

 
Zmogljiv motor
Za pogon testnika je skrbel Renaultov dvolitrskih dizelski motor M9r s 127 kW (173 KM) z vbrizgalkami piezzo, filtrom trdnih delcev in dvema izravnalnima gredema. Motor sicer ne vžiga najbolj prepričljivo, se pa oddolži z mirnim tekom in odzivnostjo.
Navora je za 360 Nm, poveprečna poraba na 100 kilometrov pa se je približala devetim litrom. Čeprav je imel testnež vgrajeno kamero za vzvratno vožnjo, ta ni nudila dovolj informacij o dogajanju za vozilom.

Kljub zajetni teži avtomobil ob takšnem pogonu ne deluje niti najmanj pohlevno, lega na cesti pa je zahvaljujoč posodobljenemu sistemu 4x4-i all mode, ki prilagaja pogon glede razmere na cesti (ali brezpotju), zelo dobra in je med boljšimi tudi v primerjavi z veliko dražjo konkurenco SUV.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.