Yamahin skuter NMax 125 je po prvi predstavitvi leta 2015 za sezono 2025 doživel tretjo pomladitev, potem ko je leta 2017 dobil še 155-kubičnega brata, 2021 pa sta bila bratska modela deležna prenove. Predvsem manjši od obeh modelov – ta nastopa v dveh različicah NMax 125 in NMax 125 TechMax - je v Sloveniji še posebno zanimiv zaradi 'Kode 125', ki omogoča vožnjo 125-kubičlnega dvokolesnika z dovoljenjem B kategorije.
Še več fotografij v FOTOGALERIJI
Obe modelni različici pri Yamahi uvrščajo v tako imenovani segment urbane mobilnosti (Urban Mobility), z zadnjimi spremembami pa ju Japonci umeščajo še v športni skuterski segment. Skupaj sta modela Nmax 125 in 155 v devetih letih v Evropi našla več kot 160 000 kupcev, med njimi največ moških med 25 in 35 leti starosti, ki že imajo dovoljenje B kategorije in ki ju uporabljajo za vsakodnevno (urbano) vožnjo.
Z geni družine Max
125-kubični model Nmax 125 je ugledal luč sveta v sezoni 2015, takrat tudi prvič z agregatom Blue Core, zanj pa je bilo že takrat značilna okretnost in uporabnost v vsakodnevni uporabi – v službo, v šolo ali pa po drugih opravkih.
To velja tudi v zadnji predstavljeni različici, ki nastopa v dveh verzija: NMax125 in NMax125 Tech Max. Z njima pa so pri Yamahi poudarili in izpostavili njegov športni karakter, ki ga voznik lahko s pridom izkorišča v vožnji v urbanih evropskih mestnih središčih.
Z značilnim povezavo sprednjega in zadnjega dela skuterja v obliki banane potrjuje pripadnost družini Max, tokrat s spremenjenimi sprednjimi vilicami in izboljšanim zadnjim vzmetenjem. Še vedno ga žene 125-kubični tekočinsko hlajeni agregat Blue Core, z nekaterimi posodobitvami, z okoljsko normo EURO5+ ter s sistemom Start-Stop.
Agregat ob 9 kW moči zmore 99 kilometrov na uro največje hitrosti, ob zmerni vožnji porabi zgolj 2,2 litra na 100 kilometrov, kar pomeni, da je s polno posodo za gorivo moč prevoziti okoli 300 kilometrov.
Poskrbljeno je tudi za varnost, za katero skrbi predvsem sprednji zavorni disk premera 230 mm, ob sistemu ABS in nadzoru oprijema zadnjega kolesa. Pod sedežem je prostor za shranjevanje velikost 23 litrov, v katerega gre zlahka vsaj ena čelada. Vozniku v pomoč je 3,7-palični LCD zaslon v kombinaciji s TFT zaslonom velikosti 4,3 palcev. Kombinacijo obeh zaslonov ima sicer le model TechMax, medtem ko je model NMax opremljen samo z zaslonom LCD.
V trendovskem slogu pa je moč oba skuterska modela povezati z Yamahino aplikacijo My Ride in mobilnim telefonom.
V mestu in okolici
NMaxa 125 smo okušali v mestni gneči Barcelone in na zavitih cestah, ki vodijo na griče nad tem katalonski mestom. Barcelona je milijonsko mesto, eno največjih španskih turističnih destinacij in temu primeren je gost promet v mestu. V prometni kači, ki se vije po dolgih alejah in ozkih uličicah je pomembna prednost, da voznik upravlja okretno, lahko in poskočno motorno kolo. In NMax je prav to.
Z dovolj motorne moči energično – a še vedno elegantno – pospešuje ob množici semaforjev. Barcelona je znano tudi po velikih krožiščih, kjer vozniki dostikrat menjajo vozni pas brez najave, zato je dobra preglednost (tudi v ogledalih) ključnega pomena tako kot svetila, ki so pri NMax odslej LED tehnologije. V mestu, ko voznik zaradi opravkov nenehno sestopa in ponovno uporablja skuter, pride do izraza tudi brezkontaktni ključ Smart key.
Nekoliko več težav utegnejo zaradi manjšega prostora pred sedežem imeti višjerasli vozniki, saj se krmilo lahko pri energičnem sukanju zatakne v voznikova kolena. V vožnji po cestah okoliških gričev tam mimo Olimpijskega stadiona na Montjuicu navdušuje, kar gre pripisati odzivnemu agregatu, učinkovitemu zavornemu kompletu in nizkemu težišču skuterja. Prav tako navduši položaj za krmilom ter možnost ostrejše vožnje zaradi dovolj poskočnega agregata na cestah izven mestnih središč.
Osnovni model NMax 125 v Sloveniji nosi ceno nekaj manj kot 3.600 evrov, cena za bogatejšo opremljenega TechMaxa pa je pri Delta Teamu, slovenskem uvozniku za Yamaho, okoli 3.800 evrov.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲