Z novimi aduti po mlajše kupce

Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Arona Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Arona Ibiza
Na slovenske ceste sta zapeljali prenovljeni različici kompaktne kombilimuzine ibiza in sorodnega križanca arona. Seatova modela, ki predstavljata okoli tretjino prodaje znamke pri nas, tako kot v tujini z novo vsebino iščeta povsem nove kupce, k znamki pa po pravilu pristopajo mlajši kupci kot pri konkurenci.
Oglej si celoten članek

Kot so pojasnili pri Seatu, vozila njihove znamke kupujejo kupci, ki so v povprečju 10 let mlajši kot pri koncernskih sorodnikih in nasploh v segmentu. Seat je tudi vstopna točka za nove kupce koncerna vozil Volkswagen.

Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Arona

Po štirih letih so Španci posodobili modela ibiza in arona, ki veljata za stebra prodaje znamke. Avtomobilska industrija dela ogromne korake naprej v povezljivosti, digitalizaciji in elektrifikaciji. Seat mora temu slediti, zato je prav v kabini in predvsem pri programski opremi posodobil oba modela, ki pa nista tudi elektrificirana.

Novo pri nas Načrt za Slovenijo: 730 leonov

Zato koncern VW uporablja drugo platformo, za električna vozila, MQB platforma, na kateri temeljita ibiza in arona, pa je omogočila, da sta dobila asistenčne sisteme in tehnologije za udobje iz večjih in dražjih Seatovih modelov.
Revolucija v kabini in evolucija zunanjosti, tako so pri Seatu predstavili spremembe pri majhni kombilimuzini ibizi in njenemu dvojčku v obliki mestnega terenca aroni.

Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Arona

Seatova ikona

Za Seat je Ibiza postala tisto, kar je golf za Volkswagna in octavia za Škodo. Prvi avtomobil s tem imenom se je pojavil leta 1984, v teh sedemindvajsetih letih pa smo videli pet generacij in skoraj šest milijonov proizvedenih avtomobilov.

Avto Seat ateca prilagojena za zrelo dobo

Arona, 15 centimetrov daljši mestni športni terenec, je njen bližnji sorodnik, ki je v zadnjih letih po prodaji prehitel ibizo. Modela nagovarjata različni skupini strank, vendar se vozita na enaki platformi podvozja in imata enako paleto motorjev ter menjalnikov.
Na prvi pogled opazne zunanje spremembe so LED žarometi, ki prihajajo standardno. Novi so tudi grafični zapisi imena vozila po karoseriji, kar bo od zdaj naprej poskrbelo za večjo prepoznavnost pri vseh modelih Seat. Nove so tudi barve in platišča.

Foto: Saša Despot Seat Arona

Arona se je na prvi pogled bolj spremenila. Oblikovalci so želeli poudariti SUV-ovski značaj vozila, kar se še posebej izraža v novi opremi Xperience, zaradi katere je SUV bližje odraslemu športnemu terencu in ustvarja vtis večje robustnosti. Kupci bodo lahko celo izbirali, ali želijo imeti meglenke, ali ne.

Revolucija v kabini

Notranjost obeh modelov zahvaljujoč optimiziranemu dizajnu v kombinaciji z višjo stopnjo povezljivosti, vključno z uporabniškimi vmesniki Seat Connect, CarPlay in Android Auto ter glasovnim upravljanjem "Hola Hola" ponuja več intuitivnosti, funkcionalnosti, izboljšana je zaznavna kakovost. Predvsem na račun uporabljenih materialov. Zgornja plošča armaturne plošče je na primer oblečena v mehke materiale.

Foto: Saša Despot Seat Arona

Zasloni v obeh vozilih so se povečali za več kot 20 odstotkov. Prav vsaka ibiza ali arona sta opremljeni z najmanj 8,25-palčnim osrednjim zaslonom (prej je bil serijski 6,5 palčni zaslon), opcijsko je na voljo 9,2-palčni zaslon. Osrednji zaslon je zdaj postavljen višje, obrnjen je proti vozniku. Tudi volan je nov, tipke za ukaze so zdaj vse na volanu. Za volanom so lahko digitalni merilniki velikosti 10,25 palca.

Šef VW Preprečevanje kanibalizma med VW, Škodo in Seatom

In še ena zanimivost, ki bi morala biti všeč mladim. Oba modela imata osvetljene zračnike, ki poskrbijo za boljše vzdušje pri vožnji v temi. Nova asistenčna sistema sta travel assist in side assist, ki v določenih pogojih in pri vseh hitrostih omogočata polasamodejno vožnjo.

Foto: Saša Despot Seat Arona

Bencin in plin

Ibiza je pri nas na voljo s štirimi različnimi bencinskimi motorji z močjo od 59 do 81 kW, osnovna izvedenka ima atmosferski trivaljni motor, dve zmogljivejši (TSI) sta opremljeni s turbino, na voljo pa je tudi različica na plin CNG s 66 kilovat moči. Menjalniki so trije, 5- in 6-stopenjski ročni ter 7-stopenjski DSG, s katerim lahko kombinirate najbolj zmogljivo turbobencinsko različico.

V petih letih VW, Škoda in Seat bodo ugasnili številne znane modele

Arona ponuja tri motorje, z močjo od 66 do 110 kW. Dve turbobencinski različici, z 1,0-litrskim in 1,5-litrskim motorjem, ter CNG različico na plin. Menjalnika sta dva, 6-stopenjski ročni in sedemstopenjski dvosklopčni avtomatski DSG menjalnik.

Foto: Saša Despot Seat Arona

Cene za ibizo se začnejo pri 13.499 evrih, za arono pa pri 17.999. Ob izbiri možnosti financiranja se vstopne cene znižajo za 1.500 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.