Od manjšega brata je 211 milimetrov daljši, 38 višji, ima pa tudi 135 milimetrov daljše medosje. Še
bolj kot to pa je pomembno, da ima v zadku dva dodatna sedeža, ki pa sta namenjena manjšim po
rasti.
Oblikovno sta si modela zelo podobna. Poleg dejstva, da je +2 daljši, pa ju po zunanjosti
loči le predrugačena motorna maska. Pri vseh različicah je serijska tudi panoramska steklena
streha, bodo pa to bolj in prej opazili potniki v notranjosti. Se je pa ta v dolžino tudi dodatno
"potegnila", in sicer za 140 milimetrov. Oddaljenost od tal ostaja še naprej enaka in znaša dovolj
terenskih 207 milimetrov. Qashqai se je z rastjo tudi temu primerno poredil, presežek na tehtnici
pa znaša okoli 120 kilogramov.
V notranjosti je prostora v vse smeri malo več, predvsem pa je dobrodošla 24 centimetrov
pomična zadnja klop, ki ji lahko po tretjinah nastavljate tudi naklon in jo podirate. Za sedežema v
tretji vrsti je nov še manjši predal, kamor lahko spravite rolo prtljažnika. Notranjost je na moč
podobna tisti pri manjšem bratu, kar pomeni visoko sedenje, solidno ergonomijo in na sredinski
konzoli ter volanu odtenek preveč nagnetena stikala. Prtljažnik sprejme od 130 litrov pri vseh
postavljenih sedežih pa od 450 do 550 litrov pri normalni postavitvi v dveh vrstah.
Motorna paleta, menjalniki ter pogon ostajajo enaki, prav tako so enaki tudi štirje paketi
opreme: visia, tekna, tekna pack in premium, ki so, kot rečeno, bogatejši za panoramsko strešno
okno. Motorji so štirje, in sicer 1,6- in dvolitrska bencinarja ter 1,5- in dvolitrska dCi dizelska
agregata. Razlike v ceni glede na motorizacijo in opremo v primerjavi z manjšim qashqaijem znašajo
od 1.100 do 2.000 evrov. Cene pa se začnejo pri 20.450 evrih. Do zdaj je na tej strani alp
prepričal 697 kupcev, od tega letos 383. Uvoznik pa planira, da jih bo sedemsedežni letos že našel
dodatnih 40 in drugo leto 150 novih kupcev. Čakalne dobe zanj znašajo tri do štiri mesece, a se po
besedah direktorja Nissana Slovenije Aleša Suhorepca umirjajo, v prvi tretjini prihodnjega leta naj
bi že znašale normalnih eden do dva meseca.
Za tiste, ki jim pet ni dovolj
Slabi dve leti po predstavitvi Nissanovega najmanjšega crossoverja v ponudbi je za boj v dokaj natrpanem razredu srednje velikih suvov nared qashqai+2.