Avto
3 ogledov

Za tiste, ki jim pet ni dovolj

V qashqaija zdaj lahko sede 7 oseb.
1/16
Žurnal24 main
Slabi dve leti po predstavitvi Nissanovega najmanjšega crossoverja v ponudbi je za boj v dokaj natrpanem razredu srednje velikih suvov nared qashqai+2.

Od manjšega brata je 211 milimetrov daljši, 38 višji, ima pa tudi 135 milimetrov daljše medosje. Še bolj kot to pa je pomembno, da ima v zadku dva dodatna sedeža, ki pa sta namenjena manjšim po rasti.

Oblikovno sta si modela zelo podobna. Poleg dejstva, da je +2 daljši, pa ju po zunanjosti loči le predrugačena motorna maska. Pri vseh različicah  je serijska tudi panoramska steklena streha, bodo pa to bolj in prej opazili potniki v notranjosti. Se je pa ta v dolžino tudi dodatno "potegnila", in sicer za 140 milimetrov. Oddaljenost od tal ostaja še naprej enaka in znaša dovolj terenskih 207 milimetrov. Qashqai se je z rastjo tudi temu primerno poredil, presežek na tehtnici pa znaša okoli 120 kilogramov.



V notranjosti je prostora v vse smeri malo več, predvsem pa je dobrodošla 24 centimetrov pomična zadnja klop, ki ji lahko po tretjinah nastavljate tudi naklon in jo podirate. Za sedežema v tretji vrsti je nov še manjši predal, kamor lahko spravite rolo prtljažnika. Notranjost je na moč podobna tisti pri manjšem bratu, kar pomeni visoko sedenje, solidno ergonomijo in na sredinski konzoli ter volanu odtenek preveč nagnetena stikala. Prtljažnik sprejme od 130 litrov pri vseh postavljenih sedežih pa od 450 do 550 litrov pri normalni postavitvi v dveh vrstah.



Motorna paleta, menjalniki ter pogon ostajajo enaki, prav tako so enaki tudi štirje paketi opreme: visia, tekna, tekna pack in premium, ki so, kot rečeno, bogatejši za panoramsko strešno okno. Motorji so štirje, in sicer 1,6- in dvolitrska bencinarja ter 1,5- in dvolitrska dCi dizelska agregata. Razlike v ceni glede na motorizacijo in opremo v primerjavi z manjšim qashqaijem znašajo od 1.100 do 2.000 evrov. Cene pa se začnejo pri 20.450 evrih. Do zdaj je na tej strani alp prepričal 697 kupcev, od tega letos 383. Uvoznik pa planira, da jih bo sedemsedežni letos že našel dodatnih 40 in drugo leto 150 novih kupcev. Čakalne dobe zanj znašajo tri do štiri mesece, a se po besedah direktorja Nissana Slovenije Aleša Suhorepca umirjajo, v prvi tretjini prihodnjega leta naj bi že znašale normalnih eden do dva meseca.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.