Zadnji potniki v novem mercedesu bodo varni kot v vati

Foto: Mercedes-Benz
Foto: Mercedes-Benz AG
Povsem nova generacija zračnih blazin in druge tehnologije za zaščito potnikov v novem razredu S.
Oglej si celoten članek

Pri Mercedesu pred uradno premiero 2. septembra pridno zalagajo javnost z informacijami o tehničnih novostih, ki jih bo deležen njihov paradni konj, nova generacija razreda S. Oblika avta je "po nesreči" že zaokrožila po spletu, a serija S je še veliko več kot le zunanja podoba, saj vsaki generaciji znova pri proizvajalcu namenjajo nove tehnologije, ki jih doslej nismo videli še pri nobenem drugem serijskem avtu. 

Razkritje Nova realnost v avtomobilih

Novi S bo očitno sprožil malo revolucijo na področju varnosti za zadnje potnike. Če je bil tovrstni razvoj pri zaščiti voznika in sovoznika v primeru nesreč v zadnjih 30 letih gromozanski, pa so se avtomobilski proizvajalci v tem času zadaj sedečim posvečali precej manj intrenzivno. In ker je razred S avto, kjer lastnik zelo pogosto sedi zadaj, so se pri Mercesedu v novi generaciji še posebej posvetili varnosti zadnjih potnikov v primeru neugodnih scenarijev. 

Mercedes razreda S bo prvi serijski avto na svetu z novo generacijo zračne blazine, ki se bo pred zadnjimi potniki sprožila v primeru čelnega trka. Prve fotografije kažejo, da bo zračna blazina v obliki črke U in bo s tem "ujela" potnikovo telo tudi v primeru delovanja bočnih sil ter preprečila trk z drugo osebo v avtu. Blazina bo lahko delovala v navezi z napihljivim varnostnim pasom, še eno že znano Mercedesovo posebnostjo. Celotni sistem pasivne varnosti za zadnje potnike bo prilagojen tudi za primere, ko zadaj sedijo otroci v otroških sedežih.

Novi S bo dvignil aktivno in pasivno varnost na višji nivo tudi za ostale potnike, saj uvaja novo generacijo svojega PRE-SAFE sistema prepoznavanja nevarnosti trka in priprave nanj. Tako bo v primeru zaznave možnosti trka po novem prednji sedež ob pomoči notranjega napihljivega dela avtomatsko potisnil potnika proti sredini avta, da bo s tem omogočil optimalnejšo zaščito telesa ob trku. Prav tako bo aktivno podvozje v hipu nekoliko dvignilo celoten avto, s tem pa bo glavnino trka prestregel spodnji, strukturno trdnejši del karoserije. 

Mercedes nove tehnologije s področja varnosti uvaja na podlagi lastnega polstoletnega raziskovanja najrazličnejših scenarijev prometnih nesreč.

Mercedes Mercedesov novi volan zazna dotik

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.