Zakaj so treščili golfa v "rezervoar" tovornjaka?

Foto: Youtube/Scania
Foto: Youtube/Scania
Takšne nesreče bodo vse pogostejše. Zdaj so se prepričali, da bo izid ugoden.Takšne nesreče bodo vse pogostejše. Zdaj so se prepričali, da bo izid ugoden.
Oglej si celoten članek

Znamka tovornjakov Scania se že intenzivno pripravlja na električno dobo, med drugim bodoo kmalu začeli s prodajo električnih tovornjakov s kapaciteto baterij kar 300 kWh. To je daleč nad baterijami, ki so danes v avtomobilih, z njimi pa naj bi tovornjaki peljali tovor do 300 kilometrov z enim polnenjem. A treba se je prepričati, da bo takšna količina energije na kupu varna tudi v primeru neposrednega trka v "rezervoar". 

Pri Scaniji so ugotovili, da računalniške simulacije ne bodo dovolj, zato so si pri sestrski znamki iz koncerna Volkswagen sposodili golfa in ga bočno treščili v velikansko bočno baterijo tovornjaka. S tem so ob trku sprostili precej več kinetične energije, kot pa bi jo pri trku s premično pregrado. 

Posledice trka so bile povsem v skladu s pričakovanji. Pri znamki so zadovoljni, večmesečno delo, postavljeno na kocko v eni sekundi, se je izplačalo. Zaščita akumulatorjev je zelo dobro razpršila energijo golfa stran od kritičnih delov, vse celice baterije pa so ostale nepoškodovane.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.