Zeleni luksuzni SUV

Foto: Žurnal24 Inženirji so ob 10 odstotkov večji moči zmanjšali porabo goriva za kar 23 odstot Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Japonska Toyota ima v svoji ponudbi že vrsto let tudi hibridna vozila. Najnovejši izdelek prihaja iz Lexusa, kjer so predstavili SUV RX 450h, ki kmalu prihaja tudi v Slovenijo.
Oglej si celoten članek

Z novim RX 450 Lexus v ponudbo palete RX uvaja drugo generacijo Hybrid Drive tehnologije, ki se med premium crossover vozili ponaša z najnižjo emisijo CO2. Največji svetovni proizvajalec vozil, japonska Toyota, že dolgi niz let ponuja tudi hibridno tehnologijo. Če govorimo o njeni luksuzni znamki Lexus, lahko rečemo, da gre za modele, ki poleg kakovosti ponujajo tudi vrhunske vozne sposobnosti.

To sedaj lahko rečemo tudi za SUV model RX. Tretja generacija RX-a ponuja hibridno različico, ki nosi oznako 450h in zamenjuje zdajšnji model 400h. Za pogon uporablja že poznano kombinacijo bencinskega in dveh elektromotorjev. Prostornina šestvaljnika je iz predhodnih 3,3-litra narasla na 3,5-litra ter ponuja najvišjo moč 183 kW/249 KM. En elektromotor je spredaj in razpolaga z 129 kW/176 KM, medtem ko je šibkejši nameščen zadaj. Ko seštejemo moč bencinskega in obeh elektromotorjev, skupna najvišja moč znaša 220 kW/300 KM. Gre za drugo generacijo Lexus Hybrid Drive pogona, njegova glavna značilnost pa je, da so inženirji ob 10 odstotkov večji moči, zmanjšali porabo goriva za kar 23 odstotkov. Tako se RX 450h lahko pohvali s povprečno porabo 6,3 litra goriva in emisijo CO2, ki znaša 148 g/km.

V Sloveniji se prodaja prične 17. junija. © Lexus

 

Voznik lahko izbira med tremi načini delovanja, Eco, EV in Snow. Eco način, odvisno od načina pritiskanja stopalke za plin, zmanjšuje delovanje klimatskega sistema. Ko potrebuje več moči, zmanjša delovanje ventilacije, kar se obrestuje pri bolj agresivni vožnji. Od starta pa do 40 km/h, odvisno od stanja baterije, obstaja možnost uporabe EV načina, oziroma deluje le elektromotor, brez pomoči bencinskega motorja. Sistem avtomatsko izbira način delovanja, s pomočjo stikal na volanskem obroču pa je ta možnost prepuščena tudi vozniku. Pri taki vožnji je emisija CO2 nična, kot tudi hrup. Snow način je mišljen kot pomoč na zasneži vozni površini, ko dozira navor, ki se prenaša na prednjo oziroma zadnjo os.

Poleg tehničnih izboljšav je nov tudi dizajn. Spremembe so doletele tako zunanjost, kot potniško kabino. Slednja sedaj deluje bolj moderno in atraktivno. V Sloveniji se prodaja prične 17. junija, osnovna različica pa bo stala 64800 evrov.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.