Zunanje posebnosti novega twinga

Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo Foto: Renault Renault twingo
Motor v zadku, pogon na zadnji par koles, pet vrat ... Novi twingo je po več kot dveh desetletjih prav gotovo precejšen odmik od prejšnjih dveh generacij. Ostaja pa še nekaj skrivnosti.
Oglej si celoten članek

Novi novomeščan po eni strani dokaj vestno sledi slogu, ki sta ga pri malčkih zakoličila denimo fiat 500 ali opel adam, po drugi strani pa poskuša povrniti duh izpred več kot 20 let, ko je tudi slovenskim cestam vladal renault 5. Po njem se zgleduje denimo po visoki "ramenski" liniji, zadnje steklo pa po pripovedovanju francozov navdih jemlje iz renaulta 5 turbo z zadaj nameščenim motorjem. Zadnja vrata so zastekljena, kar je denimo pred nekaj leti uvedel VW up!, zadnja svetila so skladen del oblike zadka.

Medtem ko se clio in captur kar preveč bahata z izrazito velikim rombom na prednji maski, je twingo nekoliko bolj zadržan, čeprav ne skriva porekla. Zanimiva so prednja svetila, saj so tako smernika kot dnevne luči ločeni od glavnih žarometov in okrogli. Kot je vidno s fotografij, so dnevne luči v LED-tehnologiji, ali je to standard, pa še ni znano.

Twingo je prvič doslej petvratnik, a so ročice zadnjega para dobro skrite, podobno kot pri cliu. K videzu lahko kupec prispeva tudi sam s pestrim naborom nalepk, ohišij, ogledal in platišč ... Za zdaj so sicer na voljo štiri barve zunanjosti.

Vsega niso razkrili

Francozi še vedno molčijo o pogonu, prav tako še ni razkrita notranjost avtomobila, saj želijo očitno držati zanimanje za avto do uradne premiere v Ženevi. Trdijo pa, da bodo imeli potniki zaradi premestitve motorja zadaj precej več prostora, hkrati bo avto okretnejši. Glede motorjev pa lahko špekuliramo, da ga bosta poganjala dva turbo trivaljnika; enega že poznamo iz clia, v katerem proizvede za 66 kilovatov moči. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.