Stebrički namesto prehoda

Foto: M. Ha. Trata železniški prehod Foto: M. Ha. Trata železniški prehod Foto: M. Ha. Trata železniški prehod Foto: M. Ha. Trata železniški prehod Foto: M. Ha. Trata železniški prehod Foto: M. Ha. Trata železniški prehod
Veliko ogorčenja je na Trati pri Škofji Loki in tudi Občini Škofja Loka povzročilo zaprtje zelo prometnega nivojskega prehoda čez železniško progo blizu železniške postaje. Na vsaki strani proge je od prejšnjega četrtka zabetonirah po šest stebričkov, nameščena je rumena tabla z oznako za obvoz, na tire pa so položeni tlakovci, tako da progo lahko prečkajo le še kolesarji, motoristi in pešci. Vse se je zgodilo, ne da bi o tem obvestili krajane ali občino.
Oglej si celoten članek

"Zaprtje nivojskega železniškega prehoda brez dialoga z občan(kam)i, z izključevanjem Občine Škofja Loka ter s sklicevanjem na paragrafe in varnost motoriziranega prometa je napačna pot. Prehod je pomemben za vse krajane Trate, kmete in druge, ki ga dnevno uporabljajo. Če ga morajo Slovenske železnice in država urediti, naj ga uredijo tako, da bo varen za najbolj ranljive uporabnike, pešce, kolesarje in invalide, ter da bo omogočal dostop pod tiri, tudi do peronov, ki so danes nevarni," je na svoj fb na praznični 31. oktober napisal škofjeloški župan Tine Radinja.

Pred enim letom so namreč na Trati organizirali javni posvet, krajani pa so podpisali peticijo, da so proti preoblikovanju prehoda. Z motornimi vozili bi morali namreč uporabljati 2,1 kilometra oddaljen podvoz. Omenjeni prehod je bil precej obremenjen, dnevno ga je med 6. in 22. uro prečkalo več kot 1500 voznikov, večina od njih so zaposleni v podjetjih na severni strani železniške proge in seveda krajani Trate.

Na komentarje ob županovem zapisu na facebooku ni bilo treba čakati dolgo, padla je celo pobuda, da bi količke čez noč, se pravi enako hitro, kot so jih zabetonirali, zdaj še požagali.

"Občina Škofja Loka ostro nasprotuje enostranskemu poseganju v cestno infrastrukturo ob obnovi nivojskega prehoda med naseljema Trata in Škofja Loka. Tako izvedena prekvalifikacija nivojskega prehoda na podlagi izdanega soglasja Ministrstva za infrastrukturo ni trajna rešitev. Da se to zgodi brez obveščanja, skorajda ponoči in v dnevih, ko vsi cele dneve delamo na preprečevanju širjenja epidemije, pa se mi zdi po ravnjo," je na fb zapisal župan Tine Radinja.

Občina Škofja Loka je zaradi posega, ki ga je izvedlo podjetje SŽ Infrastruktura, že protestirala, protestirala je tudi Krajevna skupnost Trata. Uradnega odgovora pa do danes, 2. novembra, kot nam je sporočil predstavnik za odnose z javnostjo Jernej Tavčar na Občini Škofja Loka, niso dobili.

Iz Slovenskih železnic pa so nam danes na vprašanje, kako to, da o posegu niso obvestili ne krajanov ne pristojnih na občini, odgovorili, da je Ministrstvo za infrastrukturo že 24. novembra 2008 z odločbo naložilo Občini Škofja Loka in Slovenskim železnicam vzpostavitev prometa skozi novi podvoz najpozneje do 31. decembra 2009 in ukinitev omenjenega nivojskega prehoda na Trati blizu železniške postaje.

Foto: M. Ha. Trata železniški prehod

Ob zamenjavi kretnice odstranili še prehod

"SŽ-infrastruktura je, kot upravljavec javne železniške infrastrukture, v letu 2019 prisluhnila težavam občanov in Občine in podala pobudo za sklic komisije za nivojske prehode, kjer so bila predstavljena nova dejstva in na osnovi tega pregleda je Ministrstvo 29. maja 2019 izdalo soglasje za začasno ohranitev nivojskega prehoda za pešce in kolesarje na obstoječem mestu, do izgradnje podhoda na istem mestu.

Občina je bila večkrat pozvana, preko Ministrstva in s strani upravljavca, da se dogovorimo o roku izvedbe del, vendar je vseskozi zavračala dogovor. Prehod se nahaja na območju kretnic in v sklopu zamenjave kretnice na postaji Škofja Loka smo morali prehod začasno odstraniti. Pri ponovni namestitvi smo dolžni urediti prehod v skladu z veljavno zakonodajo, odločbami in soglasji. Vzpostavitev v prvotno stanje v takem primeru ni dovoljena, " je za Žurnal odgovorila Tea Šavor iz SŽ.

Trikrat zlomili zapornice v enem letu

Predstavnica za stike z mediji na SŽ Tea Šavor je ob koncu dopisa razložila, da je najbolj pomembno vsem uporabnikom cestnega prometa omogočiti varno prečkanje železniške proge in ureditev nivojskega križanja v Škofji Loki.

O tem, da je treba nivojski prehod zapreti, je torej odločila komisija za nivojske prehode, je še enkrat poudarila Tea Šavor in opozorila, da so na tem nivojskem prehodu kljub prometnim znakom čez prehod vozili tudi tovornjaki. In samo v zadnjem letu dni so bile kar trikrat zlomljene zapornice.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 21:39 2. November 2020.

    boste pa naredili 2,1 km vec ohrni gorenci. matr skrta. celotna progra se bo obnovila. da bo za hitre vlake. …

  • 20:57 2. November 2020.

    Čez noč se jih da tudi odstraniti,samo zdaj se ponoči ne dela.

  • 20:45 2. November 2020.

    O maricka zapornce so polomil 3x! Drugje po Slovenij se pa to verjetn nikol ne nrdi.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.