Bizarna reklama z avtomobilom, v katerem je umrla Diana, razburja javnost

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
“Grozna marketinška poteza,” so komentirali mnogi.
Oglej si celoten članek

Francoska organizacija ADMD, ki se zavzema za evtanazijo, je na družbenih omrežjih objavila plakat, ki prikazuje prizor v pariškem tunelu iz leta 1997, v katerem je umrla princesa Diana. Oglas prikazuje sliko poškodovanega avtomobila v predoru z napisom: “Diana ni izbrala svoje smrti ... leta 2024 bi morali imeti izbiro.”

Oglas je naletel na ostre kritike, prijatelji pokojne princese in politiki so ga označili za gnusnega in podlega. “To je kruto, brezčutno in oportunistično. Diano so izkoriščali v življenju, zdaj pa izkoriščajo njeno smrt,” je za Daily Mail povedala baronica Rosa Moncton, ki je bila princesina tesna prijateljica. Kensingtonska palača je prav tako izrazila jezo in ogorčenje nad uporabo njene tragične prometne nesreče v oglasu.

Foto: Daily Mail Diana oglas

Po tem ko je oglas naletel na široko ogorčenje javnosti, so se v organizaciji ADMD odločili, da oglas umaknejo. V izjavi so zapisali, da se opravičujejo vsem, ki jih je izbor slike šokiral. Diana je bila stara 36 let, ko je umrla skupaj z Dodijem Fayedom v avtu, ki se je zaletel v steber v pariškem predoru, 31. avgusta 1997.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.