BMW je sicer pred časom zavrnil javno ponudbo iz Stuttgarta, da bi velikana skupaj razvijala
motorja in si s takšno sinergijo močno oklestila stroške. Pri Daimlerju zavrnitve niso vzeli za
žalitev, saj nameravajo zdaj bavarske motorje kar kupiti. Zanimajo se predvsem za štirivaljne
1,6-litrske motorje z neposrednim vbrizgom goriva, ki poganjajo minije, zaradi sodelovanja s
Peugeotom pa tudi za popoprane francoske proizvode.
Če bo Mercedes res uporabljal BMW-jeve motorje, se bo precej zmanjšala verjetnost, da bi
prihodnji avtomobil kompaktnega razreda iz Stuttgarta uporabljal Fiatovo platfromo, kot so si
doslej obetali Italijani.
Pri poslu med nemškima velikanoma je sicer še vedno veliko "če-jev", saj je BMW prav ta mesec
naznanil, da se njegovo nadaljnje sodelovanje s Peugeotom pri razvoju omenjenih motorjev končuje. V
Münchnu vesti o sodelovanju z Mercedesom ne komentirajo.
Prihodnji rod razreda B, ki bo premiero doživel leta 2011, bo nadomestil sedanja razreda A in
B, na voljo pa bo v petih različicah, vključno kot SUV in kabriolet. V tovarni naj bi se v roku
enega meseca dokončno odločili, katere motorje mu bodo namenili.
Digitalna servisna knjiga za mercedese
Mercedes je sicer prav te dni začel uvajati digitalno serijsko knjigo, ki bo precej olajšala
skrbi kupcev rabljenih mercedesov. Vsako vozilo bo tako imelo odslej svojo celotno zgodovino
servisov, menjanih delov in kar še spada zraven, zapisano v digitalni obliki. Lastnikom mercedesov
bo to olajšalo tudi samo servisiranje, saj bodo lahko vozilo peljali h kateremukoli serviserju, ki
bo vse podatke o vozilu lahko dobil prek osrednje baze.
Bodo mercedese gnali BMW-jevi stroji?
Verjetno bi bilo še nedolgo tega precej bogokletno pomisliti, da bi mercedese lahko poganjali BMW-jevi motorji. Pa vendar utegne biti temu tako v prihodnjem razredu B.