Blagovna znamka Coca-Cola je ena najbolj prepoznavnih na planetu – tudi zaradi njenega ikoničnega logotipa.
"Podjetja ne morejo ignorirati vrednosti, ki jo ima odličen logotip; logotip je povezava med podjetjem in potencialnimi strankami ter tistim, kar si bodo stranke najbolj zapomnile," pravi Richard Lau, predsednik LOGO.com.
Čeprav se zdi, da je logotip Coca-Cole precej preprost, je Lau poudaril, da ima drugi "C" poseben pomen. Podaljšani C naj bi simboliziral nasmeh, kar se sklada s sporočilom blagovne znamke, ki poudarja srečo in veselje.
"To subtilno sporočilo morda ostane neopaženo, vendar v glavah potrošnikov podzavestno ustvarja pozitivno povezavo z blagovno znamko," je dodal strokovnjak.
Prepoznavni logotip je bil prvič uporabljen leta 1969. Takrat je prvi oglaševalec blagovne znamke, Frank Mason Robinson, predlagal ime Coca-Cola. Logotip je bil predstavljen v "rdeči škatli z napisom [Robinson's] Coca-Cola, podčrtanim z belim valom oziroma dinamičnim trakom", ugotavlja Mirror. Podjetje je takrat najavilo novo recepturo.
"V okviru svojega programa inovacij podjetje to jesen v Združenih državah Amerike načrtuje lansiranje ponudbe, narejene iz ameriškega trsnega sladkorja," je bilo zapisano v sporočilu za javnost podjetja Coca-Cola.
NBC News poroča, da se Coca-Cola v ZDA običajno sladka s koruznim sirupom, medtem ko se v receptu, ki se uporablja v Mehiki in številnih evropskih državah, uporablja trsni sladkor (nova receptura).
Odličen nadomestek za Mister Muscolo :-)
Rajši spijem kozarec vode, kot to sladko sranje, ki ji dodajo celo sol, samo zato, da je človek večno žejen. …
Ne vem. Mi pijemo malvazijo in ne čistila za odtoke