Blagovna znamka Coca-Cola je ena najbolj prepoznavnih na planetu – tudi zaradi njenega ikoničnega logotipa.
"Podjetja ne morejo ignorirati vrednosti, ki jo ima odličen logotip; logotip je povezava med podjetjem in potencialnimi strankami ter tistim, kar si bodo stranke najbolj zapomnile," pravi Richard Lau, predsednik LOGO.com.
Čeprav se zdi, da je logotip Coca-Cole precej preprost, je Lau poudaril, da ima drugi "C" poseben pomen. Podaljšani C naj bi simboliziral nasmeh, kar se sklada s sporočilom blagovne znamke, ki poudarja srečo in veselje.
"To subtilno sporočilo morda ostane neopaženo, vendar v glavah potrošnikov podzavestno ustvarja pozitivno povezavo z blagovno znamko," je dodal strokovnjak.
Prepoznavni logotip je bil prvič uporabljen leta 1969. Takrat je prvi oglaševalec blagovne znamke, Frank Mason Robinson, predlagal ime Coca-Cola. Logotip je bil predstavljen v "rdeči škatli z napisom [Robinson's] Coca-Cola, podčrtanim z belim valom oziroma dinamičnim trakom", ugotavlja Mirror. Podjetje je takrat najavilo novo recepturo.
"V okviru svojega programa inovacij podjetje to jesen v Združenih državah Amerike načrtuje lansiranje ponudbe, narejene iz ameriškega trsnega sladkorja," je bilo zapisano v sporočilu za javnost podjetja Coca-Cola.
NBC News poroča, da se Coca-Cola v ZDA običajno sladka s koruznim sirupom, medtem ko se v receptu, ki se uporablja v Mehiki in številnih evropskih državah, uporablja trsni sladkor (nova receptura).
Odličen nadomestek za Mister Muscolo :-)
Rajši spijem kozarec vode, kot to sladko sranje, ki ji dodajo celo sol, samo zato, da je človek večno žejen. Vsak, ki vsaj malo gleda na svoje zdravje, ne bi nikoli pil tega sranja.
Ne vem. Mi pijemo malvazijo in ne čistila za odtoke