Nori na McDonald's

Foto: Žurnal24 Ameriški otroci ljubijo hitro prehrano.
Ameriškim otroci menijo, da je hrana boljša, če je na njej znak verige restavracij s hitro prehrano McDonald's.
Oglej si celoten članek

Znanstveniki z univerze Stanford in otroške bolnišnice Lucile Packard v Kaliforniji so skupini 63 otrok ponudili dva obroka s piščančjimi medaljoni, hamburgerjem, pečenim krompirčkom iz McDonald'sa ter korenjem in mlekom. Prvi obrok je bil v embalaži z znakom McDonald's, drugi pa je bil v običajni. Otroci so morali pojesti oba obroka, ki sta bila povsem enaka, nato pa so morali povedati, kateri se jim je zdel boljši, oziroma ali sta imela enak okus. Večina otrok je povedala, da so bili piščančji medaljoni, krompirček, korenje in mleko z znakom McDonald's boljšega okusa.

"Vpliv znamke je zelo močan celo pri otrocih, ki so stari komaj tri do pet let, " je dejal vodja raziskave, zdravnik Thomas Robinson iz bolnišnice Lucile Packard. To je po njegovem mnenju rezultat McDonald'sovega agresivnega oglaševanja. V ZDA ima več kot 20 odstotkov otrok težave s prekomerno težo, njihov delež pa se je v 40 letih povečal za trikrat.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.