Zlati boben izgublja zagon

Foto: Grega Zakrajšek
Foto: Grega Zakrajšek
V soboto se je z manjšim pokom kot prejšnja leta končal 18. oglaševalski festival Zlati boben.
Oglej si celoten članek

Zlata vrtnica za najboljšo agencijo je odromala v romunsko agencijo McCann Erickson, nagrado za najboljšo agencijsko mrežo je dobil Leo Burnett, od znamk pa je največ točk nabral Vodafone.

Festival se je letos vrnil k "zlatim" koreninam. Tekmovale so lahko le agencije iz Nove Evrope, torej večinoma iz postkomunističnih republik. "Agencije na tem območju se delijo na dva tabora: prvi poskuša posnemati Zahod, drugi pa je zelo zvest okolju, v katerem živi. Od tam prihajajo najboljša dela," je prepričan žirant Stefan Schmidt, ki so si ga izposodili iz TBWA.

Sicer pa se učinki gospodarske krize tako industriji kot festivalu močno poznajo. Kreativci morajo še odločneje braniti svoje ideje, festival pa je utrpel opazen odliv obiskovalcev. Kljub vrhunskim predavateljem so predavalnice večinoma ostajale bolj kot ne prazne. Več zanimanja so požele goldendrumovske zabave.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.