Magazin > Film & Glasba & TV
7 ogledov

Zlati boben izgublja zagon

Zlati boben Grega Zakrajšek
V soboto se je z manjšim pokom kot prejšnja leta končal 18. oglaševalski festival Zlati boben.

Zlata vrtnica za najboljšo agencijo je odromala v romunsko agencijo McCann Erickson, nagrado za najboljšo agencijsko mrežo je dobil Leo Burnett, od znamk pa je največ točk nabral Vodafone.

Festival se je letos vrnil k "zlatim" koreninam. Tekmovale so lahko le agencije iz Nove Evrope, torej večinoma iz postkomunističnih republik. "Agencije na tem območju se delijo na dva tabora: prvi poskuša posnemati Zahod, drugi pa je zelo zvest okolju, v katerem živi. Od tam prihajajo najboljša dela," je prepričan žirant Stefan Schmidt, ki so si ga izposodili iz TBWA.

Sicer pa se učinki gospodarske krize tako industriji kot festivalu močno poznajo. Kreativci morajo še odločneje braniti svoje ideje, festival pa je utrpel opazen odliv obiskovalcev. Kljub vrhunskim predavateljem so predavalnice večinoma ostajale bolj kot ne prazne. Več zanimanja so požele goldendrumovske zabave.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.