Zaradi zamud pri dobavah morajo prevozniki uporabljati starejša letala, ki porabijo več goriva. Ta postavka bo letos pomenila dodatni strošek v višini 4,2 milijarde dolarjev. Starejša letala zahtevajo pogostejše in dražje vzdrževanje, predviden strošek tega je ocenjen na 3,1 milijarde dolarjev. Višje stroške povzročajo tudi večje zaloge rezervnih delov.
V letu 2024 se je povpraševanje po novih letih po navedbah IATA povečalo za 10,4 odstotka, zmogljivosti pa za 8,7 odstotka, poroča agencija Reuters. Medtem ko se panoga sooča z geopolitično nestabilnostjo, pomanjkanjem surovin in usposobljenih delavcev, pa povpraševanje po prevozih in potovanjih narašča.
V knjigah naročil v letalskem sektorju so leta 2024 zabeležili več kot 17.000 naročil letal, kar je največ, odkar IATA objavlja te podatke. Prejšnji rekord je bil dosežen v obdobju med letoma 2010 in 2019, ko je bilo letno naročenih približno 13.000 letal.