Pričakovano, komaj vidno, povprečno

Foto: Žurnal24 Formalni vidik kampanje je v senci neformalnega, je prepričan Verčič. Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Plakate, TV spote in druge oblike nagovarjanja volivcev je popolnoma zasenčila afera Patria.
Oglej si celoten članek
“Formalni vidik kamapnje je zaenkrat povsem v senci neformalnega in le upamo lahko, da še nismo videli vsega,” ocenjuje docent na FDV in eden od ustanoviteljev Pristopa Dejan Verčič. “ Edini oglasi, ki so do sedaj pritegnili mojo pozornost, so Lipini, druge pa komajda opazim, saj so na ravni pričakovanega in komajda vidne,” je kritičen Verčič, ki v kampanji pogreša kaj, kar bi pritegnilo pozornost v dobrem in ne v slabem.

“Videospoti so nujni”
“Na volivce najbolj vplivajo družina, prijatelji in znanci. Govorice preglasijo vse množične medije,” ocenjuje Verčič in dodaja, da so v volilni kampanji nujni tudi videospoti. Dober se mu zdi Lipin spot na YouTubu, ki prispeva h strankini verodostojnosti. Sicer pa meni, da današnje volilne kampanje trajajo od enih do drugih volitev in ne le v zakonsko določenem času.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.