“Formalni vidik kamapnje je zaenkrat povsem v senci neformalnega in le upamo lahko, da še nismo
videli vsega,” ocenjuje docent na FDV in eden od ustanoviteljev Pristopa
Dejan Verčič. “
Edini oglasi, ki so do sedaj pritegnili mojo pozornost, so Lipini, druge pa komajda opazim, saj
so na ravni pričakovanega in komajda vidne,” je kritičen Verčič, ki v kampanji pogreša kaj,
kar bi pritegnilo pozornost v dobrem in ne v slabem.
“Videospoti so nujni”
“Na volivce najbolj vplivajo družina, prijatelji in znanci. Govorice preglasijo vse množične
medije,” ocenjuje Verčič in dodaja, da so v volilni kampanji nujni tudi videospoti. Dober se
mu zdi Lipin spot na
YouTubu, ki prispeva h strankini verodostojnosti. Sicer pa meni, da današnje volilne
kampanje trajajo od enih do drugih volitev in ne le v zakonsko določenem času.
Pričakovano, komaj vidno, povprečno
Avtorji: Anja Ščuka, časnik Žurnal24Plakate, TV spote in druge oblike nagovarjanja volivcev je popolnoma zasenčila afera Patria.