0 ogledov

Pričakovano, komaj vidno, povprečno

Formalni vidik kampanje je v senci neformalnega, je prepričan Verčič.
1/10
Žurnal24 main
Plakate, TV spote in druge oblike nagovarjanja volivcev je popolnoma zasenčila afera Patria.
“Formalni vidik kamapnje je zaenkrat povsem v senci neformalnega in le upamo lahko, da še nismo videli vsega,” ocenjuje docent na FDV in eden od ustanoviteljev Pristopa Dejan Verčič . “ Edini oglasi, ki so do sedaj pritegnili mojo pozornost, so Lipini, druge pa komajda opazim, saj so na ravni pričakovanega in komajda vidne,” je kritičen Verčič, ki v kampanji pogreša kaj, kar bi pritegnilo pozornost v dobrem in ne v slabem.

“Videospoti so nujni”
“Na volivce najbolj vplivajo družina, prijatelji in znanci. Govorice preglasijo vse množične medije,” ocenjuje Verčič in dodaja, da so v volilni kampanji nujni tudi videospoti. Dober se mu zdi Lipin spot na YouTubu , ki prispeva h strankini verodostojnosti. Sicer pa meni, da današnje volilne kampanje trajajo od enih do drugih volitev in ne le v zakonsko določenem času.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.