6 |
|
žrtev je terjala omenjena nesreča, 55 ljudi pa je bilo ranjenih. |
Kot kažejo podatki, je strojevodja ob 12.02 na 298. kilometru
železniške proge od Zagreba proti Splitu zaradi varnostnih razlogov zmanjšal hitrost na 24
kilometrov na uro, nato pa zablokiral kolesa, a je vlak še naprej drsel po
tračnicah. Nenadzorovano drsenje, ki se je končalo z iztirjenjem, je trajalo tri
minute in 46 sekund, vlak pa je prevozil šest kilometrov in 245 metrov s povprečno
hitrostjo 99,5 kilometra na uro.
Retardant |
|
Je kemikalija, ki se nanaša na železniško progo zaradi uničevanja plevela. |
Preiskovalni sodnik je konec julija odredil enomesečni pripor za tri osebe, ki jih sumijo odgovornosti za najhujšo železniško nesrečo od osamosvojitve Hrvaške. V splitskem priporu je direktor sektorja za ekologijo in zaščito v podjetju Hrvaške železnice Infrastruktura Ivan Medak, vodja protipožarne zaščite v tem podjetju za območje Splita Drago Rogulja in lastnik zagrebškega podjetja Intrade, ki je prodalo sporni retardant hrvaškim železnicam, Ivan Tomašković.