Danes je rožica že luksuz

Foto: Žurnal24 Pri cvetju je krizo občutiti že več let, pripoveduje Vesna Bračanov Krajcar (lev
Kriza se je časopisnih strani preselila med kupce, pravijo trgovci v izolskem mestne jedru. Bojijo se še večjega padca prodaje.
Oglej si celoten članek
“Februar je bil vedno bolj krizen mesec, skrbi pa me, kaj bo v prihodnje,” pripoveduje 43-letni Darjo Gazič, lastnik trgovinice z oblačili Placer v središču Izole. V 17 letih, kolikor ima trgovino, si je pridobil stalne stranke. “Ljudje radi prihajajo k meni. Ne morem pa si predstavljati, kako je danes komu, ki se začne s poslom ukvarjati na novo,” se sprašuje.
Kriza se je s časopisnih strani preselila med kupce, ugotavljajo tudi lastniki okoliških trgovin. Opozarjajo, da so njihove trgovinice bolj izpostavljene od tistih v nakupovalnih centrih na obrobju in da prodaja upada.

Darja Gaziča iz trgovine Placer skrbi, kako bo s prodajo v prihodnje.
 © Barbara Milavec

 
Občina naj pomaga
“Prodaja v uličnih trgovinah trpi. Ljudje se raje zadržujejo v bližini velikih trgovin z živili,” pojasnjuje Gazič. Nobena redkost ni, da so poleti, ko je v Izoli največ turistov, trgovinice v mestem jedru zaprte, izložbe pa prelepljene s papirjem, dodaja. “To je grdo videti. Občina bi morala za stari mestni del več narediti, recimo s sofinanciranjem oglaševanja ali čim podobnim,” predlaga Gazič.

V bližnji cvetličarni Orhideja pa pravijo, da je pri cvetju krizo občutiti že več let. “Na spremenjene razmere smo se odzvali z nižjimi cenami. Poskušamo se prilagajati. Sicer pa se za svetega Valentina po navadi kupi ena vrtnica, največ tri, tako da v primerjavi s prejšnjimi leti ne opažamo večjega padca prodaje,” pravi Vesna Bračanov Krajcar iz Orhideje. “Kruh ljudje morajo kupiti, rožica pa je že luksuz,” pristavi.

Stranke so skope z naročili, pravi Tamara iz športne trgovine Bora.
 © Barbara Milavec

 
Podjetniki tarnajo
Bolje se godi trgovinam s specializiranimi izdelki, kakršne so optike ali trgovine z medicinskimi pripomočki, ter tistim, ki prodajajo izdelke višjega cenovnega razreda. Tam padca prodaje ne zaznavajo, povejo pa, da pri nakupu dražjih izdelkov kupci povprašujejo po možnostih odloga plačil.

V trgovini s športnimi izdelki višjega cenovnega razreda Bora za zdaj prodajo enako. “Ljudi ni manj, trenutni upad prometa je sezonski pojav. So pa spremembe v veleprodaji – stranke so previdne in skope z naročili. Tarnajo, ker kot mali podjetniki težko dobijo kredite, ki bi jih nujno potrebovali za normalno poslovanje,” pojasnjuje Tamara iz športne trgovine Bora.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.