Kriza se je časopisnih strani preselila med kupce, pravijo trgovci v izolskem mestne jedru. Bojijo se še večjega padca prodaje.
“Februar je bil vedno bolj krizen mesec, skrbi pa me, kaj bo v prihodnje,” pripoveduje
43-letni
Darjo Gazič, lastnik trgovinice z oblačili Placer v središču Izole. V 17 letih,
kolikor ima trgovino, si je pridobil stalne stranke.
“Ljudje radi prihajajo k meni. Ne morem pa si predstavljati, kako je danes komu, ki se začne s
poslom ukvarjati na novo,” se sprašuje.
Kriza se je s časopisnih strani preselila med kupce, ugotavljajo tudi lastniki okoliških trgovin. Opozarjajo, da so njihove trgovinice bolj izpostavljene od tistih v nakupovalnih centrih na obrobju in da prodaja upada.
Občina naj pomaga
“Prodaja v uličnih trgovinah trpi. Ljudje se raje zadržujejo v bližini velikih trgovin z živili,” pojasnjuje Gazič. Nobena redkost ni, da so poleti, ko je v Izoli največ turistov, trgovinice v mestem jedru zaprte, izložbe pa prelepljene s papirjem, dodaja. “To je grdo videti. Občina bi morala za stari mestni del več narediti, recimo s sofinanciranjem oglaševanja ali čim podobnim,” predlaga Gazič.
V bližnji cvetličarni Orhideja pa pravijo, da je pri cvetju krizo občutiti že več let. “Na spremenjene razmere smo se odzvali z nižjimi cenami. Poskušamo se prilagajati. Sicer pa se za svetega Valentina po navadi kupi ena vrtnica, največ tri, tako da v primerjavi s prejšnjimi leti ne opažamo večjega padca prodaje,” pravi Vesna Bračanov Krajcar iz Orhideje. “Kruh ljudje morajo kupiti, rožica pa je že luksuz,” pristavi.
Podjetniki tarnajo
Bolje se godi trgovinam s specializiranimi izdelki, kakršne so optike ali trgovine z medicinskimi pripomočki, ter tistim, ki prodajajo izdelke višjega cenovnega razreda. Tam padca prodaje ne zaznavajo, povejo pa, da pri nakupu dražjih izdelkov kupci povprašujejo po možnostih odloga plačil.
V trgovini s športnimi izdelki višjega cenovnega razreda Bora za zdaj prodajo enako. “Ljudi ni manj, trenutni upad prometa je sezonski pojav. So pa spremembe v veleprodaji – stranke so previdne in skope z naročili. Tarnajo, ker kot mali podjetniki težko dobijo kredite, ki bi jih nujno potrebovali za normalno poslovanje,” pojasnjuje Tamara iz športne trgovine Bora.
Kriza se je s časopisnih strani preselila med kupce, ugotavljajo tudi lastniki okoliških trgovin. Opozarjajo, da so njihove trgovinice bolj izpostavljene od tistih v nakupovalnih centrih na obrobju in da prodaja upada.
|
|
“Prodaja v uličnih trgovinah trpi. Ljudje se raje zadržujejo v bližini velikih trgovin z živili,” pojasnjuje Gazič. Nobena redkost ni, da so poleti, ko je v Izoli največ turistov, trgovinice v mestem jedru zaprte, izložbe pa prelepljene s papirjem, dodaja. “To je grdo videti. Občina bi morala za stari mestni del več narediti, recimo s sofinanciranjem oglaševanja ali čim podobnim,” predlaga Gazič.
V bližnji cvetličarni Orhideja pa pravijo, da je pri cvetju krizo občutiti že več let. “Na spremenjene razmere smo se odzvali z nižjimi cenami. Poskušamo se prilagajati. Sicer pa se za svetega Valentina po navadi kupi ena vrtnica, največ tri, tako da v primerjavi s prejšnjimi leti ne opažamo večjega padca prodaje,” pravi Vesna Bračanov Krajcar iz Orhideje. “Kruh ljudje morajo kupiti, rožica pa je že luksuz,” pristavi.
|
|
|
|
Bolje se godi trgovinam s specializiranimi izdelki, kakršne so optike ali trgovine z medicinskimi pripomočki, ter tistim, ki prodajajo izdelke višjega cenovnega razreda. Tam padca prodaje ne zaznavajo, povejo pa, da pri nakupu dražjih izdelkov kupci povprašujejo po možnostih odloga plačil.
V trgovini s športnimi izdelki višjega cenovnega razreda Bora za zdaj prodajo enako. “Ljudi ni manj, trenutni upad prometa je sezonski pojav. So pa spremembe v veleprodaji – stranke so previdne in skope z naročili. Tarnajo, ker kot mali podjetniki težko dobijo kredite, ki bi jih nujno potrebovali za normalno poslovanje,” pojasnjuje Tamara iz športne trgovine Bora.